Re: Akcesoria do kotłów firmy WOLF
autor: 1talent » 08 paź 2009, 14:09
Nie wiem co z odpowiedziami ?
Jedną już wysłałem i gdzies wsiąkła.
Tak więc zmuszony jestem odpowiedzieć ponownie :
SPRAWDZIŁEM
Nie ma takiej polityki firmy. Można w ramach firmy WOLF kupić części do kotłów od serwisanta ale można również kupić w tzw. "centrach serwisowych". Koło Warszawy są one w Otwocku i drugie w Piasecznie.
W razie czego telefon do tego "centrum" w Piasecznie to 0-664-949-735.
Działają albo do 16 : 30 albo do 17 : 00 w dzień powszedni, a w soboty do 13 : 00. Dzwoniłem i rozmawiałem z nimi - nie mają jakichkolwiek ograniczeń, komu sprzedają części. Mogę (bo potrzebuję) kupić sobie elektrodę startową do dwufunkcyjnego kotła kondensacyjnego o mocy 24 kW za 88,- PLN (17 EURO - i jest przeliczane na PLN).
Rozmawiałem również z firmą WOLF - POLAND, która przedstawia WOLF'a na terenie Polski. Nic o takiej polityce wyłączności nie wiedzą.
Byłaby to wręcz szkodliwa polityka, ponieważ serwisanci mogliby na każdym kroku działać nieuczciwie tzn. na niekorzyść klienta-użytkownika i na niekorzyść firmy WOLF.
Sądze, że postąpiono tak w moim przypadku licząc na zarobek za części.
Parę lat temu podczas przeglądu nikt nic nie wyczyscił ale za to odłączył rurkę , dzięki której automatyka może regulować skład mieszanki gazowej i ilości podawanego fazu. Prze takie zaniedbanie czy też świadome działanie automat podawał zabyt dużo gazu, a palnik i kocioł przegrzewały się w trakcie pracy aż w końcu uszkodziły czujnik przegrzewania się palnika oraz doprowadziło do stwardnienia siatki palnika przez permanęntnie zbyt wysoką temperaturę. Taka "polityka firmy-producenta" to bajeczki serwisantów, którzy chca działać przeciwki klientowi a tym samym przeciwko fiemie WOLF.
talent