« Zobacz poprzedni temat
Potrzebna natychmiastowa pomoc!!
Zobacz następny temat »
Przykręcanie K-G

Spoinowanie płyt g-k

mam male pytanko moglby mi ktos opisac jak spoinować i jakimi gipsami plyty g-k z gory dzieki!!


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
najlepiej troszkę po-Vario-wać Very Happy

firma ogólnobudowlana
osuszanie budynków
budowa domów


Profil Wiad. Pryw. E-mail www

odpowiedz
najlepiej na fabryczne laczenia zatopic tasme papierowa albo fizeline a na laczenia niefabryczne(ciete)fizelina-gipsij vario firmy rigips,z tym ze jak nie zatapiales tasmy papierowej jeszcze to nie bierz sie za to bo niewielu fachowcow to potrafi

pozdrawiam


Profil Wiad. Pryw. www

odpowiedz
Witam
Na narożnikach najlepiej jest przejechać akrylem ,a spoinować flizelina.Pierwsza warstwę czym kolwiek a na 2 i ewentualnie 3 Uniflot Knauf Smile


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
realmadryt napisał:
mam male pytanko moglby mi ktos opisac jak spoinować i jakimi gipsami plyty g-k z gory dzieki!!

he toz to caly wyklad.
na laczenia oryginalne siatka zbrojaca samoprzylepna i na to masa spoinowa, na ciete krawedzie (przed uprzednim zwilzeniem woda) naniesc mase i wtopic flizeline (dobrze jest sama flizeline lekko zwilzyc woda). wszystkie operacje robic starannie zbierajac nadmiary masy spoinowej. po podeschnieciu przy duzym skurczu masy, powtorzyc - naniesc cienko sama mase spoinowa. po calkowitym wyschnieciu naniesc szerzej mase finiszowa. nie uzywac do tego gladzi gipsowych.


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
GipsKarton napisał:
realmadryt napisał:
mam male pytanko moglby mi ktos opisac jak spoinować i jakimi gipsami plyty g-k z gory dzieki!!

he toz to caly wyklad.
na laczenia oryginalne siatka zbrojaca samoprzylepna i na to masa spoinowa, na ciete krawedzie (przed uprzednim zwilzeniem woda) naniesc mase i wtopic flizeline (dobrze jest sama flizeline lekko zwilzyc woda). wszystkie operacje robic starannie zbierajac nadmiary masy spoinowej. po podeschnieciu przy duzym skurczu masy, powtorzyc - naniesc cienko sama mase spoinowa. po calkowitym wyschnieciu naniesc szerzej mase finiszowa. nie uzywac do tego gladzi gipsowych.


kurcze, powiedz mi-stosujesz siatke,nie zdazylo Ci sie zeby pojawialy sie pekniecia na laczeniach plyt nawet po jakims dluzszym czasie??nie lepiej jest Ci zatapiac fizeline na fabrycznych laczeniach??przeciez jest o wiele bardziej wytrzymala nie mowiac juz o tasmie papierowej no ale ja to trzeba umiec zatapiac,ja juz siatki od X czasu nie stosuje bo uwazam ja za szit.A chyba tez nie ma jakiejs ogromnej roznicy cenowej miedzy siatka a fizelina

pozdrawiam


Profil Wiad. Pryw. www

odpowiedz
no to w koncu stosowac fizeline czy ta siatke samoprzylepna... no i chcialbym jescze wiedziec jakimi gipsami mam to zrobic!! Laughing


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
najlepiej flizelinę Smile


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
przeczytaj od gory odpowiedzi dokladnie to sie dowiesz

pozdro


Profil Wiad. Pryw. www

odpowiedz
RYCHOOOOO napisał:

kurcze, powiedz mi-stosujesz siatke,nie zdazylo Ci sie zeby pojawialy sie pekniecia na laczeniach plyt nawet po jakims dluzszym czasie??nie lepiej jest Ci zatapiac fizeline na fabrycznych laczeniach??przeciez jest o wiele bardziej wytrzymala nie mowiac juz o tasmie papierowej no ale ja to trzeba umiec zatapiac,ja juz siatki od X czasu nie stosuje bo uwazam ja za szit.
pozdrawiam


Uważasz, że siatka jest słaba. Złap ją w ręce i spróbuj rozerwać Cool
Ja również robię na siatce i nic złego się nie dzieje.


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
wiesz co , jak zakladasz naroznik aluminiowy na naroznik zewnetrzny robiony z plyt k/g to w tych otworkach w narozniku aluminiowym potrafi gips popekac wzdluz laczenia plyt,to ze siatki w rekach nie rozerwiesz to jeszcze nic nie znaczy,fakt jest taki ze na 100 spoin czesciej peknie siatka niz fizelina a tymbardziej papier,jakbys zbil w calosc wlukna z siatki a wlukna z fizeliny to fizelina ma grubsze zbrojenie niz siatka,ale jak Ci nie peka to looz, ja tylko mowie ze siatki juz stosowac nie bede - zle doswiadczenia z tym produktem Wink

pozdro


Profil Wiad. Pryw. www

odpowiedz
mateomar napisał:
Witam
Na narożnikach najlepiej jest przejechać akrylem ,a spoinować flizelina.Pierwsza warstwę czym kolwiek a na 2 i ewentualnie 3 Uniflot Knauf Smile


Uniflot na pozostałe warstwy?
i Ty tak robisz?
a kto potem trze ten uniflot? - Ty? czy wynajmujesz kogoś?

Pozdrawiam


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
Oczywiście każdy ma swoje materiały których używa, ale zasada szpachlowania jest jedna.
W moim przypadku wygląda to tak:
1-Wypełnienie tej najgłębszej spoiny gipsem! -podstawa! inaczej zawsze coś pęknie
2-Dopiero teraz zakładamy siatkę -jest dużo mocniejsza i pewniejsza niż flizelina.
3-Szpachlujemy całą powierzchnię spoiny -raz
4-Szpachlujemy całą powierzchnię spoiny- drugi raz -ważne aby gips był tylko we wgłębieniu
5-nakładamy gładz

Tak samo szpachlujemy spoiny nieoryginalne, tyle że trzeba trochę szerzej nałożyć gips i gładź aby zniwelować grubość siatki.
Na zewnętrzne narożniki tylko narożnik aluminiowy! jeszcze nigdy nic mi nie pękło, a jeśli przypadkiem łączenie płyt jest przy końcu narożnika(czasem sie zdarzy), zawsze można dać pod spód siatkę.
No i już stara zasada nigdy nie zakładamy siatki z sufitu na ścianę. Dajemy tylko na sufit, a po pierwszym malowaniu kant wypełniamy akrylem.
Jeśli chodzi o płyty na poddaszach, na wszystkie zgięcia(po poprzednim zaszpachlowaniu szpar) zakładamy paski siatki ok. 20cm. Mówię tutaj o grubej siatce do dociepleń -100% pewności że nic nie pęknie. Wyjątkowo przy łączeniu płyt ze ścianą kolankową, siatkę zakładamy i na płytę i na ścianę.


Profil Wiad. Pryw. www

odpowiedz
1) Vario lub PlanFix bez taśmy
2) wyrównujemy masą szpachlową i szlifujemy

polecam gotowe masy do spoinowania i wykańczania SheetRock


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
Kris 78 napisał:
Oczywiście każdy ma swoje materiały których używa, ale zasada szpachlowania jest jedna.
W moim przypadku wygląda to tak:
1-Wypełnienie tej najgłębszej spoiny gipsem! -podstawa! inaczej zawsze coś pęknie
2-Dopiero teraz zakładamy siatkę -jest dużo mocniejsza i pewniejsza niż flizelina.
3-Szpachlujemy całą powierzchnię spoiny -raz
4-Szpachlujemy całą powierzchnię spoiny- drugi raz -ważne aby gips był tylko we wgłębieniu
5-nakładamy gładz

Tak samo szpachlujemy spoiny nieoryginalne, tyle że trzeba trochę szerzej nałożyć gips i gładź aby zniwelować grubość siatki.
Na zewnętrzne narożniki tylko narożnik aluminiowy! jeszcze nigdy nic mi nie pękło, a jeśli przypadkiem łączenie płyt jest przy końcu narożnika(czasem sie zdarzy), zawsze można dać pod spód siatkę.
No i już stara zasada nigdy nie zakładamy siatki z sufitu na ścianę. Dajemy tylko na sufit, a po pierwszym malowaniu kant wypełniamy akrylem.
Jeśli chodzi o płyty na poddaszach, na wszystkie zgięcia(po poprzednim zaszpachlowaniu szpar) zakładamy paski siatki ok. 20cm. Mówię tutaj o grubej siatce do dociepleń -100% pewności że nic nie pęknie. Wyjątkowo przy łączeniu płyt ze ścianą kolankową, siatkę zakładamy i na płytę i na ścianę.

ZASTOSUJE TWOJA METODE... DZIEKI WIELKIE!!!


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz

E-okna

  • Firanki - jaki materiał?

    Firanki - jaki materiał?

    Firanki to dość uniwersalny patent na udekorowanie okna, ale wybór konkretnego wzoru i materiału nie jest już taki...

E-łazienki

  • Baterie podtynkowe

    Baterie podtynkowe

    Łazienka to miejsce wyciszenia i odpoczynku, dlatego warto urządzić ją funkcjonalnie oraz komfortowo.

E-ściany

E-ogródek

  • Furtka - wizytówka ogrodu

    Furtka - wizytówka ogrodu

    Pomysłów na ogrodową furtkę jest tyle, ile ogrodów. Ten niby niepozorny fragment płotu stanowi...

Najpopularniejsze tagi:


Zamów newsletter