I tak masz szczęście że dali Ci wannę zastępczą co i tak było wystarczającym mega gestem z ich strony - myślę że jakbyś kupił kabinę gdzieś w markecie to byś guzik dostał a nie wannę na zastępstwo. Poza tym po części jesteś sobie sam winien. jeżeli kupiłeś towar i okazał się on niesprawny i/lub niekomletny to trzebo było powołać się na rękojmię i np, rządać obniżenia ceny lub zwrot towaru i zwrotu gotówki - myslę że jeśli firme stać było na to żeby przywieżć Tobie wannę to stac by ch było na obniżkę cenową:):)
Miałem okazję ponad rok temu kupić kabinę w Łodzi ale od innej firmy niż od simeximu-miałem podobną sytuację jak kolega "domelowski". Przy montażu okazało się że rolki do kabiny nie pasują do modelu który kupiłem. Czekałem na nie 5 miesięcy i tam wogóle nie odbierali ode mnie telefonu już po tygodniu:). Tobie to chociaż coś dali w zamian a mi serwisant powiedział żebym sobie sam znalazł takie rolki albo poszedł gdzieś do tokarza i je sam zrobił
- więc żałuję że nie kupiłem w SIMEXIM - może bym dostał wannę
:):):):):):)
Tak na marginesie to dziwię się trochę, że fima o której piszesz decyduje się dac do klienta wannę na czas wymiany szyby, takie rzeczy to chyba wydaja mi się być ponad standard w obsłudze klienta