SIMEXIM ...oczekuj od życia więcej

Łazienka w stylu nowoczesnym czy klasycznym? Jaką wybrać armaturę łazienkową i kolor płytek? Wanna czy prysznic? Jak zaaranżować małą łazienkę w bloku? Takie pytania zadaje sobie każdy, kto ma przed sobą wizję remontu łazienki.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

domelowski
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:38
Lokalizacja: Leszno
SIMEXIM ...oczekuj od życia więcej

autor: domelowski » 23 sty 2009, 21:31

Mam od około 3 miesięcy nie sprawna kabinę prysznicową w łazience, Kabinę zakupiłem w Firmie SIMEX-SIM sklep internetowy strona a123. Sama Kabina jako całość wykonania jest na dobry z plusem. Ale podczas montażu tej kabiny podwykonawca tej firmy stwierdził, że jest uszkodzona szyba boczna i nie może założyć innej. Nie świadomy dalszych problemów uwierzyłem w szybkie załatwienie nowej szyby zapłaciłem za montaż i kabinę. Od tego dnia do dzisiaj nie zamontowano mi tej szyby. W między czasie montażyści byli u mnie z nie pasującą szybą potem po mojej interwencji telefonicznej została przywieziona wanna zastępcza. Od tego momentu mam teraz w domu wannę i kabinę prysznicową częściowo rozmontowaną. Ogólnie mogę podsumować to co nie spotkało tak obsługa SIMEX-SIM jest ustosunkowana do tego problemu olewającą po każdym telefonie słyszę , że na pewno będzie szyba za tydzień, że oddzwonią co zawsze jest nie prawą . Najbardziej rozbawiła mnie pracownica biura obsługi. Jak odmówiła mi podania telefony kontaktowego do szefa bądź prezesa twierdząc, że jest to nie możliwe a ona tylko może ze mną rozmawiać. Kompletny brak znajomości prawa konsumenta reprezentują pracownicy. Po dzisiejszej rozmowie i bezskutecznym oczekiwaniu na telefon z odpowiedzią kiedy to łaskawie załatwią szybę i zmontują mi kabinę. Postanowiłem Skierować sprawę do Izby Handlowej. Teraz żałuje, że kupiłem tam te kabina a najbardziej, że zapłaciłem za taki bubel.

TomekT
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:26
o problemach

autor: TomekT » 22 mar 2009, 21:18

I tak masz szczęście że dali Ci wannę zastępczą co i tak było wystarczającym mega gestem z ich strony - myślę że jakbyś kupił kabinę gdzieś w markecie to byś guzik dostał a nie wannę na zastępstwo. Poza tym po części jesteś sobie sam winien. jeżeli kupiłeś towar i okazał się on niesprawny i/lub niekomletny to trzebo było powołać się na rękojmię i np, rządać obniżenia ceny lub zwrot towaru i zwrotu gotówki - myslę że jeśli firme stać było na to żeby przywieżć Tobie wannę to stac by ch było na obniżkę cenową:):)
Miałem okazję ponad rok temu kupić kabinę w Łodzi ale od innej firmy niż od simeximu-miałem podobną sytuację jak kolega "domelowski". Przy montażu okazało się że rolki do kabiny nie pasują do modelu który kupiłem. Czekałem na nie 5 miesięcy i tam wogóle nie odbierali ode mnie telefonu już po tygodniu:). Tobie to chociaż coś dali w zamian a mi serwisant powiedział żebym sobie sam znalazł takie rolki albo poszedł gdzieś do tokarza i je sam zrobił :) - więc żałuję że nie kupiłem w SIMEXIM - może bym dostał wannę :):):):):):):)
Tak na marginesie to dziwię się trochę, że fima o której piszesz decyduje się dac do klienta wannę na czas wymiany szyby, takie rzeczy to chyba wydaja mi się być ponad standard w obsłudze klienta


Wróć do „Łazienki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości

Gotowe projekty domów