Moderator: Redakcja e-izolacje.pl
Rene pisze:Witam Pana. Problem jest w tym, że ja nie wiem co mam zrobić z tym dachem i z tym wykonawcą. Mam jeszcze niespełna 5 miesięcy gwarancji i chciałabym wiedzieć jakie mogę środki przedsięwziąć do czasu trwania tej gwarancji, bo potem oczywiście będzie już za późno. Przecież jeśli ten gont jest źle położony to będzie spadął również po 3 latach a wtedy będziemy ciągle płacić za naprawę , a co najgorsze będzie leciało na głowę. Trudno znaleźć na Pana stronie informacje które mnie dotyczą, patrzyłam ale nic nie znalazłam. Czy Pan może zaproponować jakąś konkretną pomoc? Chętnie przemyślę temat. Pozdrawiam serdecznie. Renata z Lubonia
POLAŃSKI pisze:Po pierwsze do rzecznika praw Konsumenta. Opisać sytuację. Rzecznik przygotuje coś na kształt "ekspertyzy" . W tej "ekspertyzie" rzecznik napisze wszystko co mu opowiemy. Np, 'gont nie uległ zwulkanizowaniu mimo upływu trzech lat i wskazuje to na wadliwą partię towaru' Tenże rzecznik napisze tam wszystko co mu powiemy bo się na tym nie zna a coś musi napisać. A potem do sądu. Ten papier sporządzony przez rzecznika przyda się biegłemu w sądzie bo biegły też się na tym nie zna....
KTH pisze:Ty nie zmieniaj tematu tylko napisz co RPK ma wspólnego z IBDiM
KTH pisze:a może zacznij od kierowniczka budowy - to on podpisał odbiór dachu i to z jego ubezpieczenia w ciągu 2 miesięcy odzyskasz kasę na poprawki z zakładu ubezpieczeń i polisy OC KB.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości