Strona 1 z 1

Zarządzanie firmą budowlaną - jak sobie poradzić i zorganizować pracę?

: 24 wrz 2019, 11:45
autor: Marekbud1
Cześć, jestem ciekaw w jaki sposób organizujecie pracę w swoich firmach?
Od kilku miesięcy korzystam z systemu do zarządzania IC Project. Przyznam szczerze, że bardzo mocno usprawnił pracę. Dodaję projekt budowy, w nim każde pojedyncze zadania. Mogę raportować wykonany czas pracy nad każdym zadaniem czy projektem, dodać finansowość całej budowy. Jeszcze przed rozpoczęciem, mogę zrobić świetne rozeznanie finansowe, a w trakcie w pełni kontrolować budżet. Dostępne są przeróżne raporty - przykładowo pod kątem finansowości czy obłożenia czasowego. Ogólnie, pod firmy z naszej branży rewelacja.

Z tego co słyszałem, coraz więcej firm przekonuje się do tego systemu i mają już sporo klientów z branży budowlanej. Zazwyczaj pracujemy na dużych inwestycjach, warto zadbać o dobrą organizację pracy.

Sam rozpocząłem korzystać poprzez 30-dniowy darmowy okres próbny, sprawdziłem, przetestowałem i zdecydowanie się przekonałem. Z czego Wy korzystacie? Podzielcie się spostrzeżeniami i pomysłami.

Re: Zarządzanie firmą budowlaną - jak sobie poradzić i zorganizować pracę?

: 14 sty 2020, 9:56
autor: constantgambler
Ja polecam zrobienie jakiego kursu albo certyfikatu ISO np. w firmie: imq poland. Naprawdę świetni profesjonaliści, pomogą nawet z usprawnieniem całej pracy firmy w celu uzyskaniu certyfikatu.

Re: Zarządzanie firmą budowlaną - jak sobie poradzić i zorganizować pracę?

: 08 kwie 2020, 6:24
autor: smichalek
Berberis - polecam rozwiązanie, bo można wszystkim zarządzać w jednym systemie, optymalizować i wyciągać z tego całkiem niezłe wyniki. Tylko tutaj każda decyzja musi być podjęta rozważnie. Jeśli to we właściwy sposób dopasujecie, to będzie OK. Kluczowa jest odpowiednia realizacja celów. Zastanówcie się, jakich funkcji potrzebujecie od systemu i na tej podstawie go dobierzcie.