Re: Ogrodzenia panelowe firma Marciniak Ogrodzenia
autor: aga z » 10 maja 2021, 14:57
Szanowni Państwo
To chyba pierwsza moja negatywna opinia w Internecie o kimkolwiek.
Stan faktyczny:
1. brama 2 furtki i kilka paneli zostały zamontowane latem ubiegłego roku.
W załączeniu zdjęcia jak wyglądają obecnie.
Oceńcie sami czy warto.
Pierwotnie z wnętrza bramy wylewała się woda wraz z rdzą po każdym deszczu.
Dziś pękł profil który uniemożliwił otwarcie bramy i wyjazd z posesji.
Jesteśmy uziemieni krótko mówiąc, gdyż akurat obydwa samochody stały na posesji.
Proces reklamacji:
1. kierowca zadzwonił do męża który, miał telekonferencje, nie mógł rozmawiać. Wszyscy byliśmy w domu. NIkt nie podjechał nie zadzwonił domofonem - otrzymałam informację, iż odmówiliśmy wydania bramy.
2. przyjechał kierowca z koparkowym. Zdziwienie, żę brama jest nie zdemontowana.
NIkt nas nie uprzedził, iż są takie oczekiwania względem nas. Podkreślam brama wadliwie wykonana- przyczyna reklamacji nie z naszej winy.
Podobno to po naszej stronie leży demontaż wadliwie wykonanej bramy. Panowie planowali dużą ciężką bramę ładować na auto koparką. Pan od reklamacji poinformował nas, zę to logiczne i oczywiste, zę demontaż jest po naszej stronie.
Jak twierdzi mój mąż 3 x mówił, że to wynika z umowy.
Po przeanalizowaniu umowy przeze mnie zadzwoniłam do Pana od reklamacji. Oczywiście takiego zapisu w umowie nie było i być nie mogło gdyż byłby niezgodny z prawem.
Pan powiedział, " że nie musi być takiego zapisu w umowie bo to oczywiste, zę skoro firma zewnętrzna ( dodam ściśle z nimi współpracująca) dokonała montażu to my to mamy zdemontować.
Wysłałam opinię prawnika wraz z podstawami prawnymi, wskazującą na to że krótko mówiąc po ich stronie leży demontaż .Dziś zmiana stanowiska - otrzymałam sms: " my nie montowaliśmy Pani automatu żeby wiedzieć, zę Państwo go mają przykręconego do bramy i go używają"
nie bedę cytowała dalej oceńcie sami. Uznałam, żę zanim ktoś tak jak ja właduje się za ciężkie pieniądze na taką minę ma prawo poznać naszą historię.
Pan od reklamacji wysyła 2x kierowców i ani razu nie zapytał czy przypadkiem nie zamontowali Państwo automatu - obecne stanowisko. Pierwotne, żę to nasz obowiązek zdemontować i to jest oczywiste.
-
Załączniki
-
-