Witam wszystkich forumowiczów!
Od kilku lat prowadzę własną działalność gospodarczą. Do tej pory obsługiwały mnie moje księgowe. Najpierw jedna, a potem w miarę rozrastania się firmy i pomnażania się ilości pracy dochodziły kolejne. Na tą chwilę jestem w momencie, w którym potrzebowałbym kolejnej, bo papierologii robi się coraz więcej. Szczerze mówiąc to wychodzi mi to dość drogo.
Zastanawiam się czy nie było by lepszym rozwiązaniem znalezienie jakiegoś dobrego biura rachunkowego i zlecenia im prowadzenia całej mojej księgowości i tematów okołoksięgowych.
Ciekaw jestem jak kształtują się koszta takiej obsługi przez profesjonalną firmę przy takiej ilości pracy jaka jest u mnie i czy w ogóle są jakieś biura, które zajmują się obsługą podmiotów, w których księgowość jest naprawdę wielka i zawiła. Nie wiem czy będą w stanie oddelegować do pracy aż tyle osób ile u mnie się tymi kwestiami zajmuje, aby zdążyli wykonać całą pracę jaka jest do zrobienia na przykład w danym miesiącu.
Nie wiem też jakie biuro wybrać. Znajomy polecał mi to:
http://mikleks.pl ale to w sumie jedyna propozycja jaką teraz mam, więc chętnie poznałbym jeszcze jakieś opcje.
Zwracam się zatem do Was, bo może są tu osoby obeznane w temacie i odpowiedzą mi one czy da się naprawdę dużą księgowość zlecić zewnętrznej firmie tak żeby to działało jak należy. Może ktoś zna też mniej więcej temat tego z jakimi kosztami trzeba się liczyć. Nareszcie może ktoś zna też jakieś dobre biuro, któremu można powierzyć ten temat i nie ryzykować, że coś pójdzie nie tak, czego konsekwencje poniosę ja.
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam serdecznie.