Re: oszukani przez Comforhome
autor: ComfortHome » 07 kwie 2010, 13:44
Poszkodowany jak każdy z Naszych Inwestorów podpisywał Pan etapy zakończenia prac, dlaczego w związku z tym mimo zastrzeżeń podpisał Pan protokół odbioru danego etapu, a informacje o błędach umieszcza Pan w Internecie zamiast poinformować Nas o tych problemach w celu ich usunięcia. Umowa jasno określa ,że każda nieprawidłowość musi być zgłoszona na piśmie, abyśmy mogli podjąć odpowiednie działania.
Domyślamy się, że jesteś Poszkodowany klientem, który zalega Nam z płatnościami w kwocie 77 000 zł. Unikanie kontaktu z Nami i nie odbieranie poczty nie prowadzi do rozwiązania sytuacji.
Do wglądu posiadamy odpowiednie dokumenty oraz protokoły odbioru poszczególnych etapów budowy.
Właśnie przez Naszych pracowników zostaje przygotowywany wniosek do sądu.
Wykonane przez Pana Zolwik fundamenty nie są Nam odebrane przez Inwestora do dnia dzisiejszego, ponieważ nie zostały wykonane zgodnie z projektem. Wobec zaistniałej sytuacji została złożona reklamacja. A co do wynagrodzenia to otrzymał Pan jego cześć.
Wszystkie dokumenty są do wglądu, łącznie z potwierdzeniem otrzymania wynagrodzenia.
Zarzuty Twoje inwap są bezpodstawne. Decydując się na podpisanie umowy wyrażamy zgodę na warunki w niej zawarte . Rozwiązanie umowy przez Inwestora jest równoznaczne z utratą wpłaconego zadatku, który jest tzw. rezerwacją terminu itp., a nie na poczet prac. W tak jasno postawionej sytuacji nie rozumiemy Twoich pretensji i oskarżeń.
Prosimy o zapoznanie się z ofertami innych firm, w których również są pobierane zaliczki. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć ,że ma to miejsce tylko przed rozpoczęciem samych prac budowlanych. Natomiast dalsze płatności są pobierane JEDYNIE po skończeniu i odbiorze danego etapu prac.
Inwestor w żadnym przypadku nie jest proszony o dokonanie przedpłaty za dany etap.
Zapraszamy serdecznie do kontaktu z Naszym biurem sprzedaży pod nr tel. 12 357 53 95
Informujemy również, że Comforthome posiada ubezpieczenie na 10 000 000 zł., a żaden z klientów nie wytoczył Nam sprawy sadowej.
Z poważaniem
Zarząd ComfortHome