dama pisze:Pilnujcie szczegółów!
Gdy odwiedził mnie przedstawiciel firmy Fuse z Lubina
http://www.fuse.com.pl/ i przedstawił mi ich ofertę dotyczącą monitoringu kazałam mu się streszczać, bo strasznie mi się dłużyło. Ale teraz wiem, że uzgodnienie podstaw umowy jak i szczegółów wykonania opłaca się. Wszystko jest tak jak chciałam i nie mam do czego się przyczepić.
I zarejestrowałaś się na ty
forum tylko po to, aby nam o tym powiedzieć?
Pika90 pisze:Ja ostatnio usłyszałam o firmie mprmonitoring. Ponoć robią bezpłatny przegląd po roku i porady telefoniczne są gratis. Zastanawiam się, czy nie skorzystać z ich usług.
Kolejny zachwycony klient, który tracić czas aby zarejestrować się na stronie i podzielić się swoim szczęściem.
JAK NIEWYOBRAŻALNIE TRZEBA BYĆ TĘPYM, ABY STOSOWAĆ TEN CHAMSKI TYP REKLAMY.
JAK TRZEBA BYĆ KRETYNEM, ABY POTENCJALNYCH KLIENTÓW TRAKTOWAĆ JAK DEBILI?
Ps.
Jak coś jest za darmo to znaczy, że albo jest gów... warte i robione przez ignorantów amatorów albo za inne usługi trzeba słono zapłacić.
Jaki jest sens czytania specjalistycznych książek,|(za które trzeba zapłacić), uczęszczania na płatna i mniej "darmowe" szkolenia, które są płatne mniej, aby później zdobytą wiedza dzielić się za darmo i to nawet nie z klientem?
Jaki jest sens tracenia na to wszystko czasu, skoro nie otrzymuje się nic w zamian?
Prosty murarz często nawet nie czyta instrukcji na opakowaniu worka, a mimo to nie robi? NIC ZA DARMO.
U mnie godzina pogadanki o inteligentnym domu kosztuje 200 zł i w zasadzie nie ma nic wspólnego z wyceną czy projektem i jakimś cudem klienci są zadowolenie i często wracają.
NIE ISTNIEJĄ DARMOWE OBIADY.