Pokrycie dachu

Temat Odpowiedzi Wyświetleń Ostatni post

Impregnat + lakierobejca?

Witam Wszystkich! Mam pytanko, czy zabezpieczając surowe belki drewniane, które będą wewnątrz domu a część wychodzić na zewnątrz zastosować impregnat i lakierobejcę, czy wystarczy lakierobejca. Który środek możecie polecić? Dzięki....

4 15193 08.04.2007, 12:11

beno Zobacz ostatni post

jak naprawić mokre i sypiące się mury z cegły?

witam, odzyskam w niedługim czasie kamienice z XIX w, budowaną z cegły. przymierzamy się z rodziną do remontu, zaczynając od dachu chcemy zająć się także pozostałymi problemami czyli elewacjami, odświeżeniem klatki schodowej i remontem piwnic (możliwy jakiś lokal użytkowy wprzysz...

0 3379 06.04.2007, 12:39

MacAron Zobacz ostatni post

Pfleliderer

czy dachówki Pfleiderer nadal są w ofercie Euronitu???...

3 5211 05.04.2007, 15:49

Gosia Zobacz ostatni post

Gruntowny remont domu

Witam! Mam zamiar w niedługim czasie dokonać remontu domu w którym mieszkam. Dom o podstawie 10m na 10m, suteryny mieszkalne (osobne wejście), częściowo podpiwniczony (kotłownia) oraz parter i piętro. Dom z lat 60-tych, piętro dobudowane w 1982r. Plan pomieszczeń na parterze to 2 pokoje, k...

0 5985 05.04.2007, 01:25

nonserviam Zobacz ostatni post

Remont domu jednorodzinnego. Proszę o pomoc.

Witam serdecznie, Zgłaszam się do szanownych forumowiczów z następującą prośbą. Mieszkam w domu jednorodzinnym, który został wybudowany w 1908r. Dom jednopoziomowy z poddaszem (strych), strop drewniany (chyba już w nienajlepszej kondycji). Dom podpiwniczony, dach pokryty dachówką (dre...

1 7396 04.04.2007, 22:08

drk75 Zobacz ostatni post

Wentylacja brak kominu wentylacyjnego

Posiadam budynek który własne remontuje niestety rozmieszczenie pomieszczeń nie pozwala na podłączenie wentylacji do komina wentylacyjnego. Planuje wymurować z cegły na strychu kominki (strych nie będzie używany ) które poprawią ciąg powietrza. Czy to jest dobry pomysł proszę o rad...

7 7579 31.03.2007, 11:22

Agnie...ńska Zobacz ostatni post

Dysperbit

Jestem posiadaczem dachu o pokryciu z blachy cynkowanej (nachylenie 20% i 42%). Od jakiegoś czasu dach zaczął przeciekać. Proste metody naprawcze nie okazały się skuteczne. Dowiedziałem się o masie bitumiczno-kauczukowej dysperbit. Podobno pokrycie mojego dachu 2-3 warstwami takiej ma...

5 8619 31.03.2007, 03:26

Andrz...helmi Zobacz ostatni post

czy to ma sens?

buduję dom z betonu komórkowego 24cm szer. i zamierzam dać 12cm steropianu. natomiast niektórzy twierdzą że przy takim rozwiązaniu będzie wilgoć w domu i zeby zrobić ścianę z pustaka 12cm. szer. pustka między pustakami i pustak 24cm. szer. czy to ma sens....

4 3994 31.03.2007, 02:33

Andrz...helmi Zobacz ostatni post

JAK WYREMONTOWAĆ STARY DACH??

Witam, mam pytanko do tych którzy lepiej się znają na dachach: Mam płaski dach na którym jest tylko papa stra i kljona lepikiem, mimo to wilgoć wdziera mi się do domu a na dodatek pojawia sie grzyb:/. Czy najlepiej byłoby dach docieplić? jak to zrobic i czym czy styropapa będzie odpowied...

0 6287 30.03.2007, 19:09

vkarelka Zobacz ostatni post

Taśma miedziana przeciw glonom

Widziałem bardzo dobre rozwiąznie, zabezpieczające przed porastaniem naszego dachu. Na szczycie dachu przykleja się specjalną taśmę miedzianą wzdłuż szczytu dachu. Spływająca woda z patyną, zabezpiecza przeciw wszelkim porostom. polecam...

2 7716 30.03.2007, 10:20

komarr Zobacz ostatni post

murłata etc

Witam Zmieniam blachę na starym dachu. Część więźby jest OK - część lekko naruszona przez ząb czasu. Między innymi fragment murłaty i kilka krokwi. Gość, który będzie zmieniał dach twierdzi, że nie można wymienić części murłaty i chce ją jakoś wzmocnić i zostawić. I ...

2 2883 30.03.2007, 08:26

wartownik Zobacz ostatni post

DWIE FOLIE PAROPRZEPUSZCZALNE

Witam mam problem tego typu,ze mysle ze zle naciagnołem folie paro przepuszczalna i teraz robia sie w niektórych miejscach worki z woda dach ma 6% spadu czy bedzie to tak zawszy sie działo budowe zakonczyłem 3 miesiace temu a zaczołem od fundametów 6 miesiecy temu ten budynek gospodarczy jest ...

5 4828 28.03.2007, 19:23

amc1 Zobacz ostatni post

dobór grzejników

dom zbudowany z pustaków ceramicznych MAX, gr. ścian 30cm + 10cm styropian( jest tez poddasze ocieplone wełna mineralna gr.20cm) , okna k-1,1, jaki wyznacznik jesli chodzi o liczbę WAT na 1m2, wysokość 2,7m...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

25 46647 26.03.2007, 19:54

Pshem Zobacz ostatni post

co sadzicie o suporex+12 styropia+plytka klinkierowa

Witam. Mam pytanie. Co sadzicie o murze wybudowanym z suporexu na klej ocieplonym 12 cm styropianem, na to siatka+klej i plytka klinkierowa elewacyjna Pozdrawiam...

5 8041 26.03.2007, 14:00

Tomas...owski Zobacz ostatni post

deskowanie i papa

Witam, Proszę o poradę,czy jeśli deskuję dach,na deski wystarczy tylko przybita papa podkładowa,czy tez powinno się na nia jeszcze przykleić papę wierzchniego krycia? Z góry dziękuje za podpowiedzi....

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

16 26868 23.03.2007, 13:01

Andrz...helmi Zobacz ostatni post

podatek za węgiel,

Czy to prawda ze ogrzewanie węglem ma zostać opodatkowane?...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

15 18292 22.03.2007, 19:05

Paweł_Małek Zobacz ostatni post

Czy kocioł gazowy kondesacyjny czy to dobra inwestycja?

Witam, Proszę o pomoc co wybrać kocioł na paliwo stałe czy kocioł gazowy kondensacyjny. Podobno koszty ogrzewania kotłem kondensacyjnym zbliżone są kosztów ogrzewania węglem. Chciałbym połączyć ten kocioł z turbokominkiem oraz solarem - czy to dobry pomysł? Jeśli chodzi o izola...

4 6242 21.03.2007, 20:56

skrol Zobacz ostatni post

dachówka ceramiczna Jircanka z Tondachu

Witam serdecznie* Proszę o pomoc w podjęciu decyzji co do zakupu dachówki ceramicznej Jircanki z Tondachu, ok.38/m2.Ze względu na planowaną podwyżkę od 1.04 dachówka romańska - bardzie popularna jest już niedostępna w starej cenie.Rozważam też blachodachówkę Sarę 29,5 za m2, ewentual...

2 2523 20.03.2007, 18:03

amc1 Zobacz ostatni post

sciany-z czego i czym docieplic

mam zamiar zbudowac dom parterowy, niepodpiwniczony , z uzytkowym poddaszem, ale po przeczytaniu wielu wypowiedzi znowu zastanawiam sie z czego postawic te sciany. Chcialbym miec dom zdrowy wiez postawil bym napewno raczej na ceramike(porotherm), tylko teraz pytanie jaki gruby.Stac mnie na 50 WP, a...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

26 37852 19.03.2007, 17:27

Gudrun Zobacz ostatni post

Braas

"""Braas wprowadził na rynek nowe membrany dachowe - udoskonalone rozwiązanie problemu wstępnego krycia dachu. Dzięki wysokim parametrom technicznym w prawidłowy sposób chronią izolację cieplną przed wilgocią i wiatrem. Regulują przepływ pary wodnej z wnętrza domu na zewn...

2 3791 19.03.2007, 12:28

Tomas...owski Zobacz ostatni post

Ocieplanie dachu stropowego

Witam posiadam dach kopertowy na którym leży "szlaka" rozsadza mi grzymys i chciałbym to wymienić i ocieplić. Proszę o pomoc...

1 4347 18.03.2007, 15:28

witek Zobacz ostatni post

płaski dach , a dachówka

Proszę o poradę dach - 18st , dachówka ravesberger, poddasze nieuzytkowe. Planuję połozyć tylko folię - czy to wystarczy ? jakie są opinie. pozdr MG...

4 3398 18.03.2007, 02:09

marcinradom Zobacz ostatni post

folie izolacyjne

proszę o opinie na temat foli aluminiowej do izolacji poddasza...

5 4857 17.03.2007, 23:29

Wacław Zobacz ostatni post

Poddasze - ocieplenie pod pomieszczenie mieszkalne

zrobiłem pare fotek, miejsca jest dużo więcej niż sie wydaje (tylko trzeba posprzątać hehe). Nie stać mnei jeszcze na swój dom więc chce wykożystać poddasze/strych u rodziców i pomieszkać jeszcze kilka lat. Pytanie co tzreba zrobić od czego zacząć i jak się za to zabra c bo nei ukry...

10 13175 17.03.2007, 17:39

robertino242 Zobacz ostatni post

Szukam dekarza z okolicy Serocka (mazowieckie)

Witam Szukam kgoś, kto położy ok 150-200 m2 dachu dwuspadowego (blachodachówka) kontakt artowi@o2.pl...

0 1719 15.03.2007, 00:55

artowi Zobacz ostatni post

Szukam dekarza w Serocku lubokolicach (woj. mazowieckie)

Witam Szanownych Państwa Poszukuje dekarza do położenia ok 150 - 200 m2 dachu dwuspadowego (blachodachówka) kontakt: artowi@o2.pl...

0 2643 15.03.2007, 00:17

artowi Zobacz ostatni post

wiezba dachowa - drzewo

witam Mam pytanie. Czlowiek ktory bedzie wykonywal u mnie wiezbe dachowa powiedzial ze do tego potrzebuje material swiezy (ciety 3 tyg przed kladzeniem na dach) Mowi ze drzewo bedzie schlo na dachu. Powiem szczerze ze nie wiem co o tym myslec. Wczesniej myslalem ze trzeba drzewo odpowiednio suszy...

11 17386 14.03.2007, 22:04

mmarcin Zobacz ostatni post

pokrycie ramy okiennej

Co myślicie o pokryciu ram okiennych przy pomocy okleiny?? Czy jest to trwałe pokrycie czy raczej nie pakowac sie w to? Co prawda jest to tansze rozwiązanie od barwienia w masie ale obawiam się że po jakimś czasie mogę być przykro zaskoczony (boję się że zacznie się odklejać). Mogliby...

4 8468 10.03.2007, 23:34

haimek1 Zobacz ostatni post

Impregnacja drewna

Czy drewno do impregnacj powinno być suszone czy raczej mokre .Powiedziano mi na tartaku że drewno do impregnacj powinno być mokre poniewarz przy takiej imregnacjreakcje chemiczne i ten sposób jest dobry (mowo o kąpieli w imregnacie)...

9 27468 08.03.2007, 22:12

mmarcin Zobacz ostatni post

ŚCIANA TRÓJWARSTWOWA- DODATKOWE OCIEPLENIE

Witam Państwa, chcę Państwa prosić o poradę ( praktyczną) co do dodatkowego docieplenia od zewnątrz ściany trójwarstowej, sąduję z wcześniejszych zapytań że problem ten chyba nie jest marginalny. Obecna ściana składa się ( od wewnątrz) z pustaka ceramicznego MAX ( 19 cm)+ ociepl...

3 4983 08.03.2007, 15:29

Tomas...owski Zobacz ostatni post

domek z wieżyczką

witam, wspólnie z mężem wybraliśmy projekt pod nazwą Esmeralda z biura projektowego Archipelag :wink: . zastanawiam się czy już ktoś kiedyś przymierzał się do budowy domku z wieżyczką?! proszę o wszelkiego typu rady i komentarze. Serdecznie pozdrawiam i Zyczę spokoj...

10 11967 07.03.2007, 19:02

aniad Zobacz ostatni post

Styropian z Termo Organiki, a skąd wełnę

Witam Prosze o poradę, zamierzam kupić styropian i porównywałem właściwosci produktów termo Organiki, które mają różną charaktrystykę np opór cieplny wynosi: - silver 20 cm = 5 - platinium plus 15cm = 4,8 czegoś tam różnica w cenie jest podobna O drugim producent pisze w samy...

8 7771 07.03.2007, 10:20

Tomas...owski Zobacz ostatni post

opinie o budownictwie gipsowym

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów z tej grupy. Mam na imie Włodek i chciałbym anonsować swoje uczestnictwo na łamach tego forum. Moja rodzinka (2+1) nabyła działke w Borzęcinie Dużym/k Warszawy i naszym zamiarem jest przenieść się w sezonie 2008 do nowego domu z obecnych okolic...

1 5513 06.03.2007, 04:40

Wacław Zobacz ostatni post

zabezpieczenie dachu przed zalegajacym śniegiem

witam! mam takie pytanie czy istnieje jakis regulator ktory by zalączał system zapbiegajacy gromadzeniu sie sniegu na dachu przy okreslonej grubosci sniegu zalegajacym na tym dachu..wiem ze stosuje sie czujniki tempeartury i wilgoci, ale mysle ze taki czujnik poziomu sniegu bylby wskazany przy wi...

3 4035 04.03.2007, 16:47

Wacław Zobacz ostatni post

Z czego wybudować ścianę w moim przypadku

Witam wszystkich.Moje pytanie związane jest z następującym problemem. Chcę podwyższyć ścianę kolankową która jest jadnocześnie ścianą nośną.Mieszkam w domu parterowym w zabudowie szeregowej z początków ubiegłego wieku tak zwanym poniemieckim.Planuję zagospodarować poddaszę w zw...

2 4559 04.03.2007, 12:18

kaczy Zobacz ostatni post

śnieg na poddaszu

witam.adaptuje poddasze w starym budownictwie,nie mam jeszcze ocieplonego dachu,zeszlej zimy naleciało do wewnątrz strasznie dużo sniegu-domyślam się przez szczeliny w dachówkach,mój wykonawca powiedział mi że jak cię ociepli dach to już nie będzie -jak to nazwał-takiego przewiewu i pr...

7 9105 02.03.2007, 11:57

Agnesik Zobacz ostatni post

grzyb na poddaszu w nowym domu

pozdrawiam na forum w miesiacu wrześniu 2006 przykleiliśmy styropian klasy 70 na ściany z betonu komórkowego mieliśmy obłożyć całą elewacje cegłą klinkierową ale z braku dostawy cegły a potem warunków pogodowych z murowaniem elewacji się powstrzymaliśmy. na początku stycznia ...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

25 33330 02.03.2007, 03:11

Wacław Zobacz ostatni post

Folia pod dachówkę

Witam, Mieszkam w bloku i chciałbym zaadoptowac poddasze. Z tego co się dowiedziałem bedę zmuszony wymienic starą folię, która znajduje się pod dachówką. Proszę o info czy jest to mozliwe bez zdejmownia dachówki czyli od wewnątrz poddasza. Za pomoc z góry dziekuję....

10 8435 02.03.2007, 01:25

Andrz...helmi Zobacz ostatni post

Koszt budowy domu AGAT - za i przeciw

Cześć Proszę o pomoc i podzielenie się doświadczeniami z innymi osobami, które chcą budować lub wybudowały dom [url]http://www.krajobrazy.com.pl/projekty_domow/agat/[/url] Jakie koszty ile czasu jakie materiały i czy warto(alternatywa kupic mieszkanie czy budować mały domek). Ja ch...

3 10110 28.02.2007, 14:12

Tomas...owski Zobacz ostatni post

Czy pod dachowke dac pelne odeskowanie?

Kupuje domek w stanie surowym zamknietym - teraz bedzie robiony dach - nie chce aby zrobione to zostalo tylko ze wzgeldu na obnizenie kosztu - doplace jesli to wazne i trzeba dac pelne odeskowanie. Moze ktos mi doradzi?...

7 9127 28.02.2007, 10:26

marcinradom Zobacz ostatni post

Dach w garażu

Witam. Zaczynam wiosnš budowę garażu wolnostojacego, nieogrzewanego. Suporeks 24x24x59. Mam pytanie odnoœnie konstrukcji dachu. Ma być dwuspadowy, kryty blachodachówkš, bez deskowania. Zamierzam zrobić poddasze (strop drewniany) do składowania różnych materiałów. Czy kłaœć fol...

2 5112 28.02.2007, 01:20

Andrz...helmi Zobacz ostatni post

Problem z dachówką bitumiczną

Witam Jesienią 2005 zleciliśmy firmie dekarskiej pokrycie dachu dachówką bitumiczną.Już zimą ujawniły sie dwa przecieki.Na "szczęście"nad garażem.Po wielu telefonach i w końcu reklamacji na piśmie odezwał sie wykonawca że przyśle kogoś jak będzie sucho Zeszło się do ...

7 5552 28.02.2007, 00:27

Andrz...helmi Zobacz ostatni post

Pomocy - więźba vat

proszę o pomoc w temacie czy od drewna potrzebnego na konstrukcję dachu można odliczyć vat jeżeli tak proszę o podanie odpowiedniego PKWiU...

2 8571 28.02.2007, 00:02

Andrz...helmi Zobacz ostatni post

jaki przekroj łat

rozstaw krokwi wynosi 1 m.pochylenie dachu 40 stopni .prawdopodobnie na dach przyjdzie dachówka ROBEN średzka falista plus ciezar ok 37kg na m.kw. Rozstaw łat 39,3cm.obecnie na dachu jest stara dachówka betonowa kryta w koronke.myśle że cięższa łaty bite co 27cm .Laty 4\5.zauważyłem że s...

1 7846 27.02.2007, 23:44

Andrz...helmi Zobacz ostatni post

Usuwanie azbestu z dachu

bardzo proszę o informacje jak wygląda usuwanie i utylizacja azbestu z dachu. Czy jest na to dofinnasowanie, gdzie trzeba się zgłosić i jak to wygląda w praktyce...

5 3561 27.02.2007, 11:31

Mała Zobacz ostatni post

co wybrac?? blacha czy dachówka cementowa "BRAAS"

witam wszystkich tego forum i chce aby ktos napisał mi wszystkie za i przciw odnosnie pokrycia dachowego .W tym roku przymierzam sie do wymiany pokrycia dachowego i mam dylemat co wybrac czy blachodachówke czy dachówke firmy BRAAS wzór Frankfurter.róznica w cenie to ok.1200zł taniej na blacho...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

18 35770 25.02.2007, 11:37

drewienko Zobacz ostatni post

lekka izolacja dachu

Pomózcie - mam problem.Na dachu domku letniskowego jest połozona warstwa papy. Chciałem ocieplić dach poprzez połozenie styropapy. Jak ja mocować, gdzie szukać, jakie są ceny materiału?Czy na styropape kładzie się jeszcze papę?...

2 6644 22.02.2007, 11:19

Tadeo Zobacz ostatni post

Zmiana konstrukcji więźby

Witam Mam następujący problem. Chcę adaptować strych w wolnostojącym domu do celów mieszkalnych. Szerokość od ściany do ściany (wewnątrz) wynosi 8,5m a konstrukcja więźby jest krokwiowo-płatwiowo-słupowa. Słupy stoją w dwóch rzędach w odległości 2,75 m od ścian i mają wy...

8 22215 21.02.2007, 08:17

Annaaa Zobacz ostatni post

W sprawie wieżby co robic?

Witam Mozna to nazwac bledem w sztuce.Moze ktos juz cos takiego przerobil? Problem polega na tym iz kupilem projekt domu jednorodzinnego.Piekny ale nie znajac sie na tym ze nie moze byc on budowany w najgorszej strefie 4 sniegowej i 4 wiatrowej kupilem go.Firma ktora mi go sprzedala kreci sie i k...

4 6104 20.02.2007, 21:22

Annaaa Zobacz ostatni post

Pytanie odnośnie budynku

Witam zastanawiam sie nad kupnem mieszkania w bloku mieszkalnym z lat 80tych (konstrukcja szkieletowa) z nadbudówką z 2004. Czy cos takiego ma swietlana przyszlosc? bo ja osobiscie sie troche obawiam. Nadbudowka wystaje "na oko" niecaly metr z 2ch stron bloku. Mieszkanie jest dwupoziomo...

2 4549 20.02.2007, 09:58

Tomas...owski Zobacz ostatni post

E-mieszkanie

E-ogródek

E-ściany

  • Dom dla fachowca

    Dom dla fachowca

    Jakie materiały budowlane wybierają fachowcy tej branży? Pan Wiesław zbudował dom z pustaków z keramzytu...

E-izolacje

Najpopularniejsze tagi:


Zamów newsletter