Garazu

Temat Odpowiedzi Wyświetleń Ostatni post

Droga dojazdowa, opaska wokol domu, geowloknina i inne

Mam takie pytania: 1. Otoz planuje zrobic droge dojazdowa od alei do mojej dzialki (jakies 3x5m), tutaj chcialbym uzyc jakiegos kruszywa, ale z tego co czytam po internecie dobrze jest uzyc do tego jakiegos materialu ktory zapobiegnie rozsypaniu sie i powstawaniu kolein i ze do tego uzywa sie roz...

0 13576 21.03.2010, 22:21

elcede Zobacz ostatni post

rozpoczęcie budowy

Nie wiem jak jest na dzisiejszy dzień z przepisami odnośnie rozpoczęcia budowy, ale wiem że jak znajomy rozpoczął budowę, nie posiadał żadnego schowka na narzędzia oraz "polowego wc", ponieważ stwierdził że mieszka nie daleko i nie potrzebny mu schowek na narzędzia, a że bud...

2 4965 12.03.2010, 16:10

wandam Zobacz ostatni post

spaliny w garażu

Witam serdecznie.. Drodzy czytelnicy mam pewien problem i nie moge nigdzie znalesc odpowiedzi..a wiec o co chodzi .. mam mieszkanie wlasnosciowe \to jest dom okolo 350 m2/niestety przy zakupie tego domu dowiedzialem sie ze garaz okolo 70m2 jest juz wykupione i niestety nie moge nic na to poradzic....

3 4107 09.03.2010, 13:42

Tomas...owski Zobacz ostatni post

SOLESINO II - czy ktoś buduje, wybudował, zdecydował się?

Witam, długo z żoną szukaliśmy odpowiedniego projektu, a szukaliśmy niedużego (ogranicza "rodzina na swoim"), podpiwniczonego, z pokojem na dole, garażem, balkon niekoniecznie, kominkiem itd.. jednym z projektów który przykuł naszą uwagę jest SOLESINO II pracowni archigraph (...

5 10850 09.03.2010, 09:41

wlada Zobacz ostatni post

Dom za ciepły?

Witam jako nowicjusz, więc niech mi będzie wybaczony nietypowy/wydumany? problem... Dużo tu napisano o ciepłym domu, dociepleniach, energoosczędności itp. Jasne, że to b. ważne - zwłaszcza zimą (chociaż te jakby zanikają :D ) Ale jak to będzie w takim super zaizolowanym domu w u...

13 18289 03.03.2010, 17:18

kg26 Zobacz ostatni post

podjazd do garazu czy wypełnić przed połozeniem kostki???

mam podjazd do garazu - lekko pod górę- z 2- ch stron ograniczony betonowymi pionowymi sciankami- odlanymi w zeszłym roku. Wewnątrz tychże scianek - na podjeżdzie- mam póki co gruz a po zimie - popiól z pieca CO.Czym to wypełnic aby następnie ubić i połozyć kostkę betonową????...

1 6078 23.02.2010, 11:40

Interno Zobacz ostatni post

jak dlugo dzialaja kolektory?

mam pytanie?jak dlugo dzialaja [url=http://www.e-instalacje.pl/Kolektory_sloneczne_warunki_montazu,7206.html]kolektory słoneczne[/url]?wszyscy mowia o tym jakie sa najlepsze ale nikt nie wspomina po jakim okresie nalezaloby je wymienic.nasuwa mi sie mysl,ze to typowe naciaganie!!!!!!!oczywiscie nic...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 5, 6, 7 ]

91 71743 17.02.2010, 14:47

ERGOM Zobacz ostatni post

Czym uszczelnić beton z blachą ?

Witam. CZym uszczelnić krawędz miedzy betonem a okuciem z blachy. Nie trudno się domyślić że obydwa materiały inaczej reagująna ciepło czy zimno. Myślałem o sylikonie dekarskiem, ale nie jestem pewny. prosze o pomoc. pozdrawiam...

6 29326 14.01.2010, 14:53

gra001gra001 Zobacz ostatni post

komin gazowy na dachu

Zaplanowalem umiescic piec gazowy do ogrzrewania domu w garazu.Garaz przylega oczwiscie do budynku i jest wyzszy od poziomu poerwszego pietra w domu nie wniecej niz 0.5m.\teraz mam pytanie w jakiej odleglosci is bydunku , jego okien najdalej musze umiescic komin?Pozdrawiam...

1 3448 12.01.2010, 10:27

czajnik Zobacz ostatni post

Docieplenie garazu blaszanego.........

witam wszystkich. mam nadzieje,ze moje pytanie nie wyda sie dziwne. :lol: posiadam garaz blaszak,i planuje ocieplic go styropianem i pytanie moje brzmi... jak to zrobic by bylo najkorzystniej,myslalem od srodka plytami 2 cm . rewelacji to tu nie bedzie ze wspolczynnikiem U haha..ale to nie o to ch...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

16 73074 13.12.2009, 23:34

maxwell61 Zobacz ostatni post

Wsparcie c.o. kolektorami słonecznymi

Witam, Właśnie robię przymiarki do budowy domu i jestem zainteresowany tematem wspomagania c.o. panelami słonecznymi. Trochę poczytałem na necie i w zasadzie wychdzodzi na to, że wspomaganie c.o. solarami nie ma większego sensu, bo zimą (gdy c.o. jesy używane) panele słoneczne nie dają...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

29 47569 09.11.2009, 10:28

e-multimax Zobacz ostatni post

czy bojler 113 litrow wystarczy na 3 osobowa rodzine?

Jestem zmuszona wymienic boiler. Do tej pory mialam 180 litrow a zastanawiam sie czy 113l wystarczy na 3 osobowa rodzine? Boiler stoi w garazu a woda jest rozprowadzana do kuchni i lazienki na pietrze. Czy wystarczy cieplej wody do kapieli jesli w tym samym czasie odkrece wode w kuchni, czy nie spad...

7 9813 06.11.2009, 10:15

Tobi_ Zobacz ostatni post

Wapno + ogród= problemy..

Cześć Wszystkim ! Mam kłopot.. i to dość spory.. Niedawno kupiliśmy działkę, okazało się że za domem jest zakopane wapno.. Brak tam wszelkiej roślinności, ponieważ wapno wypala korzonki roślin.. I moje pytanie w związku z tym brzmi : Czy jest jakaś opcja oprócz usunięcia wa...

12 11713 03.11.2009, 15:35

Wladek Zobacz ostatni post

upb 211 dom przy bajecznej

witam wszystkich niedlugo rozpoczecie prac moze juz ktos budowal dom upb211 ma doswiadczenie i cenne rady pochwalcie sie swoimi parterowkami zdjecia mile widziane Pozdrawiam Grzegorz....

4 16623 02.11.2009, 20:02

Grzegorz 99 Zobacz ostatni post

Garaż. Wejdź koniecznie!

Witam mam pytanie co do kosztów budowy garażu. Na początku może opisze swoją działkę. Choć jest dluga na 100 metrów to jej szerokosc wynosi 14.59m. Ogranicza to troche wachlarz wyboru projektów. Bez garażu dom się nie obejdzie. Narazie rozważam rózne rodzaje- wbudowany, dobudowany...

2 8475 24.10.2009, 14:07

jaski1 Zobacz ostatni post

Koszt instalacji elektrycznej

Chcialbym wiedziec czy ktos mnie nie chce oszukac i tak potrzebuje wyceny instalacji elektrycznej domu; 1. Piwnica 120m i parter 120m plus poddasze jakeis 100m 2. W piwnicy garaz kotlownia i 2 pokoje gospodarcze 3. Na parterze kuchnia lazienka salon jadalania gabinet i gospdoarcze 4. Na gorce 4 ...

7 20553 14.10.2009, 14:40

gappgroup Zobacz ostatni post

Garaż - odprowadzenie wody

Które rozwiazanie jest lepsze do odprowadzania roztopionego sniegu wwiezionego za autem : kratka sciekowa w środku garażu (pod autem) czy rynienka sciekowa na szerokosc garazu zaraz za bramą wiazdową?Prosze o porade....

2 6862 02.10.2009, 20:55

cezarr1 Zobacz ostatni post

Pomocy - jak podlaczyc oswietlenie . Fachowcy POMOZCIE

Witam mam taki problem . Posiadam dwa liczniki jedno fazowy i trojfazowy z tym ze licznik jednofazowy mam w domu i tu wszystko gra , a licznik trojfazowy znajduje sie w garazu (20 metrow dalej o d domu )problem polega na tym ze w garazu nie mem swiatla ani gniazd na 230v a jedynie gniazda mufowe 4...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

15 21027 01.10.2009, 23:17

artur2885 Zobacz ostatni post

sprzedam garaz blaszany slask

Witam wszystkich budowniczych :D jesli ktos jest zainteresowany kupnem garazu blaszanego,z okolic slaska to zapraszam. Garaz sluzyl jako skladzik na materialy budowlane,jest w dobrym stanie. atrakcyjna cena! pozdrawiam...

2 7536 07.09.2009, 14:44

marcys Zobacz ostatni post

jaka rura doprowadzająca do rozdzielacza ?

witam, jak w temacie, prosze o pomoc instalator powiedział że muszę doprowadzić rurę PP32 na piętro do rozdzielacza z ktorego zasilane jest 6 grzejników . Chodzi o to ze wybrał rurę PP32 Stabi , jak czytałem forum to raczej stosujecie mniejszy przekrój , co prawda w miedzi wiec byc ...

6 10211 04.09.2009, 07:46

martini2000 Zobacz ostatni post

zgoda na postawienie garazy blaszanych

witam wszystkich mam problem tego typu ze jestem włascicielem działki koło bloku w którym jest wpolnota mieszkaniowa i chscemy postawic na własnej działce garaze blaszane. i kto w takim razie wyraza zgode na postawienie garazu własciciel czyli wspolnota czy gmina która stwierdziła ze nie m...

2 9575 02.09.2009, 20:46

Omen07 Zobacz ostatni post

dom bez odbioru+nielegalnie dobudowany ganek-pomocy

witam mieszkam w domu mojego ojca.Pozwolenie na budowe bylo.Bez pozwolenia został dobudowany ganek.Dom ukonczony przed 1994r do dzisiaj nie został odebrany.Ojciec znacznie zmienił wnętrze domu niz bylo to w projekcie-czy to jest istotny fakt?np z pierwotnego w projekcie garazu-kuchnia. k Kole...

1 11403 24.08.2009, 18:10

Zibi1000 Zobacz ostatni post

Czujka alarmowa w pokoju z trzema oknami i kominkiem.

Witam.Chciałbym zeby ktoś mi podpowiedział jaką czujkę zastosowac w pokoju o wymiarach 8mx 4,5m.Na ścianach krutszych po jednym oknie, a na jednej ścianie dłuższej mniej wiecej po środku okno tarasowe, a naprzeciwko na drugiej długiej ścianie kominek.Jaką czujkę zastosować.I jakie czu...

8 18383 27.07.2009, 21:37

todaks Zobacz ostatni post

fragment uszkodzonego dachu

Witam, jestem na formum po raz pierwszy wiec prosze o wyrozumialosc. Przy garazu roslo sobie drzewko, ktory wycialem, lecz kilka latek zrobil swoje i fragment dachu jest uszkodzony. Zdjecie jest w mojej galerii. Prosze o informacje czym mozna ten fragment pokryc. Dodam ze dach nie przeciek...

12 5192 16.07.2009, 10:28

garos Zobacz ostatni post

mira B

czesc wszystkim potrzebuje wszystkich kto posiadaja dom MIRA B bez garazu prosze was o opinie i rady z gory sliczne dzieki...

0 2137 09.07.2009, 22:48

leszek80 Zobacz ostatni post

Projekt NINA + garaz

Witam, dopiero wdrazam sie w tajemnice budowy domkow i juz po kilku wskazowkach zmienilam projekt poniewaz najpierw patrzylam na to aby domek jak najladniej wygladal no ale niestety za to sie drogo placi;/ a ja mam tylko 250tys. na budowe i stad moje pytanie czy ktos budowal taki domek?? projekty-d...

1 7163 07.07.2009, 15:14

arturo72 Zobacz ostatni post

pas nadrynnowy

Witam Jestem własnie w trakcie budowy garazu, i mam pewien dylemat, otóż mam zamiar pokryć dach blachą trapezową, i mam dylemat co do umiejscowienia pasa nadrynnowego, widziałem dwie możliwości mianowicie przybicie tego pasa bezpośrednio na krokwi i na to kontrłaty i laty, a drugi spo...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

15 25457 27.06.2009, 07:48

Plazio88 Zobacz ostatni post

płatwie dachowe - mocowanie prosze o pomoc!

Witam, Jestem w trakcie stawiania wiezby dachowej - dach dwuspadowy nad domem i nad garazem (widok od frontu umiesilem w profilu w galerii). Problemem jest mocowanie platwi dachu nad garazem. Z jednej strony platwie sa zamocowane w scianie szczytowej garazu. Natomiast z drugiej strony wykonawc...

5 12260 24.06.2009, 15:53

Janko60 Zobacz ostatni post

Czy w piwnicy powinno się montować grzejniki ?

Być może dla kogoś to pytanie wyda się dziwne ale przeszukując google nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, dlatego pytam jeszcze raz : czy w piwnicy trzeba montować grzejniki ? Ewentualnie czy trzeba/powinno się (zaleca się) montować grzejniki w pomieszczeniach z...

4 7974 23.06.2009, 23:59

fpz Zobacz ostatni post

Garaż - na działce

Witam Posiadam dzialke na ktorej maja powstac garaze, formalnosci sa juz praktycznie zalatwione teraz chcialem zapytac kogos w temacie ile kosztuje budowa garazu murowanego wraz z podlaczeniami prad + woda a ile garazu blaszanego. Druga kwestia czy taniej wyszloby wybudowanie calego szerwgow...

2 2515 20.06.2009, 08:30

jaski1 Zobacz ostatni post

czy tak mozna?

witam . szanowni panstwo mam pytanie odnosnie wentylacji , komin wentylacyjny z garazu wychodzi mi na dachu w samym koszu i tak jest w projekcie nie podoba mi sie takie rozwiazanie , chciałbym wyprowadzic komin pod dachówke i połaczyc rura spiro do dachówki wentylacujnej np. klebera rezygnuja...

3 4064 09.06.2009, 16:13

astim Zobacz ostatni post

rozpoczynam budowe domu - amator

jest to moja pierwsza budowa i mam totalny brak wiedzy na ten temat przejde do sedna: odebralem od geodety mapki, ale jak pojechalem na dzialke to nie znalazlem slupkow wskazujacych moja dzialke obok mam dzialke szwagra i tam sa slupki, a raczej jeden slupek bo z drugiej strony jest plot (sa juz...

6 10091 01.06.2009, 20:18

gruniu Zobacz ostatni post

Cieknące ściany garaży

W garażu naszego nowo wybudowanego budynku pojawiają się zacieki na ścianach. Deweloper próbuje łatać to odśrodka. Proszę o opinię fachowca co z tym zrobić, co to może być? [URL=www.fotosik.pl][/URL] [URL=www.fotosik.pl][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=04b2...

8 15797 25.05.2009, 21:17

Aleksy2901 Zobacz ostatni post

Szerokość stropu pomiedzy garażem a parterem

Witam Jestem zainteresowana kupnem mieszkania na parterze natomiast w budynku mają być garaże podziemne. Dostałam informację od developera o następujacych danych jesli chodzi o szerokość stropu pomiędzy garażem a mieszkaniem na parterze: 40cm (w tym 22 cm stropu, 10cm izolacji, 8 cm pod...

1 7320 25.05.2009, 01:23

pelek8 Zobacz ostatni post

a co myslicie na temat APS34?

Witam Planuje kupic APS34, na zewnatrz nie jest taki piekny ale w srodku ma dokladnie to co potrzebuje. Bardzo bede wdzieczna za wszelkiego rodzaju uwagi na temat tego projektu. Co wiele glow to nie jedna :wink: podaje link: dobry-dom.pl/projekt100,2289/gotowe_projekty_domow/aps_34.html...

10 22664 23.05.2009, 16:30

RUDY100 Zobacz ostatni post

Tynk z agregatu

Witam Czy tynk z agregatu firmy Knauf nadaje sie na położenie w garażu który nie jest ogrzewany a tylko docieplony(10cm styropianu)? Czy lepiej zastosować tradycyjny cem-wap? Dodam że garaż jest przy domu....

4 15792 25.04.2009, 14:58

Baumal Zobacz ostatni post

Projekt ROZETA - najchętniej Dolny Sląsk

Witam, czy ktoś może buduje/zbudował Rozetę? Bardzo proszę o sugestie na temat tego projektu. Najbardziej interesuje mnie funkcjonalność, no i koszty wybudowania stanu surowego zamkniętego. Będę wdzięczna za odpowiedź :) Projekt do wglądu: dobry-dom.pl/projekt99,1367/gotowe_pro...

2 18283 24.04.2009, 11:21

Darkness Zobacz ostatni post

Jak najszybciej zaadoptować??? potrzebuje pomocy!!!

Witam! Pragne założyć firme a doładnie zakład uslugowy zaraz koło swojego domu najlepiej na miejscu starego garażu. Problem jest tylko taki ze nad garazem (4,5x9) potrzebuje stworzyć dodatkowe pietro bedace mi nie zbedne w celu stworzenia kolejnych pomieszczeń!!! Garaż,jak mówi mój tata ...

0 3822 14.04.2009, 04:45

krzzysiek Zobacz ostatni post

Garaż a sciany fundamantowe

Witam POniewaz mam już sciany fundamantowe, a chciałbym obniżyc posadzke garazu. Czy możliwe jest zrobienie pierwszej wylewki - chudziaka poniżej górnego poziomu scian fundamentyowych? Zabieg robie w celu obniżenia wjazdu do garazu, zyskam na wysokości pokoju nad nim. CZy wylewka ponizej...

0 1411 12.03.2009, 23:26

MarcinKozuch Zobacz ostatni post

wykonawca muruje inaczej niż w projekcie

buduje domek jedno rodzinny, prace jakie zostaly wykonane to piwnica, strop piwnicy oraz mury nosne parteru. za 2-3 tygodnie planuje klasc strop parteru i w teraz budowie przyjżał się dokładniej wujek i zauważył błędy. w punktach: 1 w projekcie podluzny komin (3 otwory wentylacyjne, 2 sp...

0 10638 02.03.2009, 11:09

wisnia23 Zobacz ostatni post

Wilgoć !!!

witam ! Pisze pierwszy raz z prośbą o rade, mianowicie: jestem właścicielem mieszkania w bloku, na 3 - ostatnim piętrze, mieszkanie narożne. Dwa lata temu decydując się na zakup mieszkania , był to okres zimowy nie było żadnych śladów wilgoci , w żadnym z pomieszczeń. Po zakupie mie...

9 29155 26.02.2009, 17:28

prokuna Zobacz ostatni post

nowe okna velux ggu odsprzedam, tanio!

witam, jak w temacie, wprowadzilem kilka zmian w projekcie w celu doswietlenia pomiesczen i okna ktore oryginalnie planowalem zamontowac postanowilem zastapic większymi. Okna sa nowe w oryginalnych kartonach, model VELUX GGU 0059, wymiar 55x78. Posiadam kilka sztuk ktore zwyczajnie zajmuja mi miejs...

1 7090 26.02.2009, 08:01

Przemek Zobacz ostatni post

plamy na tynkACH WEWNETRZNYCH

mam dom jeszcze nieocieplony, mury z keramzytu - , i mam 2 tarasy,gdzie położyłem pape i posadzki , natomiast nie są one orynnowane. Sciany w salonie pod tarasem i sciany garazu nad którym jest 2-gi taras przemakają i pojawiaja sie mokre plamy. Czy to ustanie po orynnowaniu tarasu?...

2 10856 23.02.2009, 17:19

mateomar Zobacz ostatni post

Zawór mieszający czterodrożny

Witam ponownie , w związku z tym że mam prawdopodobnie przewymiarowany piec( 15kW na około 70m2) chce zamontować zawór mieszający z automatyką.Proszę o podpowiedzi jaki zawór i automatyka,w którym miejscu go zamontować...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

35 70499 10.02.2009, 10:55

pokora Zobacz ostatni post

pas nadrynnowy czym to uszczelnic

Witam. mam balkon nad garazem i jest tam rynna pas nadrynnowy z blachy powlekanej do pasa jest przyklejona papa termozgrzew.i na to przychodzi wylewka 6cm problem w tym ze pas nadrynnowy nie zostal zrobiony na "zamek" i w tym miejscu zauwazylem niewielki zaciek w garazu czy istnieje jaki...

3 11464 02.02.2009, 00:18

chemal Zobacz ostatni post

Pogubilam sie ...licze na Was

Witam wszystkich serdecznie Jestem na etapie wyboru projektu , sami wiecie jak to jest ,ile czasu zajmuje sleczenie nad komputerem ,wgapianie sie ,po pewnym czasie wszystkie projekty wydaja mi sie podobne ,niezauwazam juz roznic ,no cuz ...pogubilam sie , wszystkie domki wydaja sie piekne i ustaw...

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

19 63092 30.01.2009, 09:08

deggial Zobacz ostatni post

zamarznięta woda w rurach

mam dom drewniany szkieletowy na stopach fundamentowych użytkkuje go weekendami i niestety zapomnialem spuścić wode z rur przed wyjazdem dwutygodniowym i i przy tych ogromnych mrozach zamarzła mi woda gdzieś w rurach albo pod domem mimo ocieplonej rury albo gdzies pod ziemią . od domu do studn...

10 60911 26.01.2009, 13:44

Toboro Zobacz ostatni post

Koszt budowy garazu.

Witam! Czy 50 000 zl to duzo za budowe (material+robocizna) stan surowy otwarty tego garazu .pro-arte.pl/projekty-garaze/239/ Zaznaczm ze garaz pokryty bedzie dachowka i bedzie zalany strop zelbetowy. Pozdrawiam...

2 12378 16.01.2009, 22:09

tomilondyn Zobacz ostatni post

wodomierz u mnie czy na granicy działki??

mam dom-kiedyś była to szkoła , zakład podłaczył mi wode i za nia płace, teraz wpadli na pomysł wodomierza-mam spory ogódek i takie tam. płace za rok z góry zawsze i jak chca podnies mi opłate mowie ok, zgadzam sie na wodomierz, ale nie chcem by był u mnie w piwnicy- a oni nie wiedza...

14 20391 05.01.2009, 18:34

wasser Zobacz ostatni post

jak docieplic garaz w obrysie domku ?

Witam zastanawiam sie czy i jak docieplic garaz ktory jest w obrysie domku , wiadomo ze przez taki garaz bedzie uciekalo najwiecej ciepla, w chwili obecnej domek jest z ceramiki30 cm i styropian10 cm , wyszlo mi ze tak ok. u=0,25 i chyba juz domek nie bede docieplal (w takim stanie kupuje od deve...

5 11790 05.01.2009, 18:13

chemal Zobacz ostatni post

E-łazienki

  • Zabiegi pielęgnacyjne włosów

    Zabiegi pielęgnacyjne włosów

    Obecnie my kobiety jesteśmy rozpieszczane przez producentów kosmetyków. Na półkach sklepowych znajdziemy preparaty...

E-okna

E-instalacje

  • Drenaż wewnętrzny

    Drenaż wewnętrzny

    Wewnętrzny drenaż podpodłogowy jest wydajną i skuteczną metodą odwodnienia gruntu pod domem.

E-mieszkanie

Najpopularniejsze tagi:


Zamów newsletter