Półka z karton gipsu z halogenami

Jeżeli marzy ci się sypialnia, a nie wiesz jak ją urządzić, w tym dziale możesz podyskutować na temat aranżacji tego miejsca. Zapytaj innych, co sądzą o lustrze czy telewizorze w sypialni. Znajdziesz porady dotyczące koloru ścian w sypialni oraz czy ustawienie łóżka w odpowiednim miejscu ma wpływ na sen.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

wyder
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 07 kwie 2008, 18:10
Półka z karton gipsu z halogenami

autor: wyder » 07 kwie 2008, 18:53

Zwracam sie z pytaniem do fachowcow i z gory dziekuje za udzielone podpowiedzi.

Chcialbym zamontowac w sypialni polke z k-g o wymiarach dlugosci 200 cm szerokosci 30 cm i grubosci ok 5 cm. Od spodu chcialbym umiescic 3 halogeny. Na polce chce polozyc szybe tak aby dbac o czystosc polki. Na samej polce mysle ze beda staly ksiazki plyty swiece (laczna waga tego moze wyniesc ok 10-15 kg). W zwiazku z tym moje pytania:

1. Jak buduje sie taka polke rozumiem ze podstawowe zasady sa oczywiste czyli stelarz przymocowany do sciany oblozony k-g, ale czy przy tym obciazeniu nie nalezaloby wmonotwac jakies tasmy ("pracujace") przy laczeniu polki ze sciana tak aby nie pojawily pekniecia?
2. Jak montuje sie halogeny tego typu tzn glownie chodzi mi o fakt ze wydzielaja one jakas temperature( czy nalezy je specjalnie izolowac w srodku, czy moze wieksza gruposc polki). Podobnie jesli chodzi o transformator chcialbym aby byl umieszczony w srodku polki. Moze ktos mnie poprawic badz zasugerowac jakies rozwiazanie.

Nie wiem czy ztematem dobrze wybralem dzial wiec w razie potrzeby prosze o przesuniecie tematu.

marcel_kk
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:31
Poradnik

autor: marcel_kk » 15 lis 2008, 5:53

Daj emaila to podeśle Ci ciekawy poradnik, krok po kroku.

witol
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 19 lis 2008, 12:01

autor: witol » 20 lis 2008, 0:15

Marcelku, a mnie wyslalbys też?
witoldd@o2.pl

marota
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 23 lis 2008, 10:31
poradnik

autor: marota » 23 lis 2008, 10:39

Jeśli to możliwe to ja też prosiłbym o ten poradnik. Z góry dziękuję i pozdrawiam. marota@o2.pl

Przemek

autor: Przemek » 23 lis 2008, 12:55

jaki poradnik ? :) ja też chce

Awatar użytkownika
Pablo_SC
Początkujący
Początkujący
Posty: 14
Rejestracja: 25 lis 2008, 15:04
Lokalizacja: Sosnowiec

autor: Pablo_SC » 26 lis 2008, 4:53

Wyder pewnie już dawno ma swoją półkę, ja też niedawno zrobiłem sobie w sypialni bardzo podobną, 200x25x5,5 cm tyle, że bez halogenów, bo te mam nad nią w suficie. Jako że nie wiem jeszcze co na niej będzie i ile to będzie ważyć wzmocniłem ją trzema solidnymi prętami wpuszczonymi w ściane. Do tego oczywiście profile 60-tki dwa razy gęściej niż zwykle. W salonie i przedpokoju, mam podobne półki tyle że kątowe i tam prętów nie dawałem.

Btw, to takie małe info dla tych co nie mają owego poradnika :)

Dyziak
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 28 lis 2008, 12:32
Poradnik polka z k-g

autor: Dyziak » 28 lis 2008, 12:50

Prosiłbym o ten poradnik do instalacji (polki z k-g). Z góry dziękuję i pozdrawiam. dyziak@gazeta.pl

jarovnik
Aktywny
Aktywny
Posty: 101
Rejestracja: 06 gru 2005, 19:46
Lokalizacja: Kraków

autor: jarovnik » 08 gru 2008, 18:44

Półki które z założenia mają dżwigać ciężar nawet do 50 kg powinno się wykonać z profili stalowych z których wykonuje się ościeża do drzwi szerokich np. przesównych o szerokości 180cm, skręca sięje razem oraz przymocowuje do ściany specjalnymi kątownikami tej samej grubości. Wszystko można znależć w marketach budowlanych.
Masz język to pytaj, Masz ręce to zrób...

misieek
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 09 sty 2009, 17:48

autor: misieek » 09 sty 2009, 17:53

prosiłbym także o poradnik. Mój e-mail misieek10@wp.pl

LoboLoko
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 20 sty 2009, 13:03

autor: LoboLoko » 20 sty 2009, 13:05

witam, poproszę również o poradnik na adres: aniaoktawia@interia.pl
z góry dzięki, pozdrawiam.

chory172
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 19 sty 2009, 22:09

autor: chory172 » 20 sty 2009, 14:17

można prosic o poradnik na chory172@o2.pl:) dziekuje bardzo!

misieek
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 09 sty 2009, 17:48

autor: misieek » 15 mar 2009, 11:04

Czy ktoś na forum mógłby wysłać mi ten poradnik bo bardzo go potrzebuję. mój e-mail misieek10@wp.pl

Przemek

autor: Przemek » 15 mar 2009, 11:12

film o elementach z karton gipsu jest zamieszczony na www.e-dach.pl

jolka55
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 04 maja 2009, 9:56

autor: jolka55 » 04 maja 2009, 10:02

Ja tez poproszę katalog jolka_1987@poczta.fm

badstuff
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 09 sie 2009, 23:34

autor: badstuff » 09 sie 2009, 23:43

Rowniez bardzo prosze drift@pocta.fm
Z gory dzieki... :)


Wróć do „Sypialnie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Gotowe projekty domów