Znaleziono 22 wyniki

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: WIelowieysky
24 kwie 2019, 11:39
Forum: Salon / Pokój dzienny
Temat: Nowoczesny salon
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 6000

Re: Nowoczesny salon

Przy tynku strukturalnym będzie mnóstwo pracy i jeszcze więcej syfu. Przy DPS Wall, tego unikniesz, a odnośnie samego systemu, to można powiedzieć, tak w dużym uproszczeniu, że to coś takiego jak fototapeta. W dużym uproszczeniu, bo jedyne co mają wspólne to, to że znajdują się na ścianach i mogą mi...
autor: WIelowieysky
25 mar 2019, 11:10
Forum: Salon / Pokój dzienny
Temat: Nowoczesny salon
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 6000

Re: Nowoczesny salon

Nie jestem pewny czy tapeta to takie dobre rozwiązanie. Jeśli się nie ma równych ścian, to tapeta tylko bardziej uwidoczni wszystkie niedoskonałości. Może lepie zwrócić uwagę na DPS Wall? Prezentuje się o wiele lepiej niż klasyczna tapeta i daje więcej możliwości aranżacji pomieszczenia.
autor: WIelowieysky
28 gru 2018, 14:33
Forum: Okna i drzwi
Temat: Jakie okna wybrać?
Odpowiedzi: 398
Odsłony: 300540

Re: Jakie okna wybrać?

Przyznam szczerze, że nigdy bym nie pomyślał, że okna w domu należy jakoś specjalnie przygotowywać na zimę, czy lato. Może nawet bardziej na zimę, żeby ciepło nie uciekało.
autor: WIelowieysky
28 gru 2018, 9:58
Forum: Okna i drzwi
Temat: Jakie okna wybrać?
Odpowiedzi: 398
Odsłony: 300540

Re: Jakie okna wybrać?

Ale jak wyregulować okna? Przecież okna reguluje się zaraz po montażu, to po co jeszcze raz? Że na lato powinno być inaczej, i na zimę też inaczej?
autor: WIelowieysky
20 sie 2018, 8:14
Forum: Okna i drzwi
Temat: Jakie okna kupić, jakiej firmy i ilu komorowe
Odpowiedzi: 342
Odsłony: 1134137

Re: Jakie okna kupić, jakiej firmy i ilu komorowe

Oczywiście, że to lepsze i przede wszystkim wygodniejsze. Bo wiesz, że salon ma sprawdzoną ekipę, która się zna na rzeczy. Do tego oknoplast ma chyba jedne z ciekawszych okien na rynku. Na mnie największe wrażenie robią Winergetic Premium. Zwłaszcza jak chodzi o izolację termiczną. Według mnie Uw na...
autor: WIelowieysky
29 sie 2016, 12:18
Forum: Salon / Pokój dzienny
Temat: Salon, pokój dzienny - prosze o poradę jak go urządzić
Odpowiedzi: 92
Odsłony: 39088

Re: Salon, pokój dzienny - prosze o poradę jak go urządzić

nie no fototapeta, dajcie spokój po 2 latach mu sie to całe rozlezie...duzo lepszym rozwiazaniem jest sufit napinany pvc jak dps czy parisol
autor: WIelowieysky
22 sie 2016, 11:46
Forum: Ściany elewacje fasady
Temat: Jakim sposobe zedrzeć najłatwiej i najszybciej farbę
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 5034

Re: Jakim sposobe zedrzeć najłatwiej i najszybciej farbę

najprościej olejną opalić palnikiem tylko z głową a nie by szybko ! gaśnica pod ręką, maska na nos i gogle na oczy. 2-3 godziny i farby nie będzie na ścianie. Uważaj tylko aby nie odparzyć tynku więc delikatnie z tym gazem ;-) mam podobny problem, znaczy farbę olejną na klatce schodowej w starym do...
autor: WIelowieysky
22 sie 2016, 11:45
Forum: Izolacje termiczne i akustyczne
Temat: kurtyny dymowe
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 11813

Re: kurtyny dymowe

kurtyny są chyba faktycznie niezbyt popularne sądząc po odzewie na pierwszego posta. ale nie znaczy ze złe. no ale mimo wszystko człowiek sie z gaśnica w ręce troche pewniej czuje
autor: WIelowieysky
29 maja 2016, 14:43
Forum: Salon / Pokój dzienny
Temat: biała szafka rtv lakierowana na wysoki połysk do salonu
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 2039

Re: biała szafka rtv lakierowana na wysoki połysk do salonu

Teraz trudniej trafić na nielakierowaną białą szafkę rtv, więc dziwię się, że masz problem - wybór jest ogromny tylko trzeba trochę wyhylić nos
autor: WIelowieysky
23 maja 2016, 10:25
Forum: Ściany
Temat: Sufity napinane - designerskie wykończenie
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4908

Re: Sufity napinane - designerskie wykończenie

osobiscie uważam ze technologia powłok napinanych dps da inny (a w domyśle lepszy) efekt, głównie dlatego ze takie strukturalne połoki mozesz w całości rozmontowac, sa lekkie i jak zechcesz to mozesz tez do wewnątrz zamontowac ledy. Przy kartonie juz raczej ciezko bedzie całą konstrukcję podświetlić.
autor: WIelowieysky
25 kwie 2016, 13:19
Forum: Ściany
Temat: Sufity napinane - designerskie wykończenie
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4908

Re: Sufity napinane - designerskie wykończenie

w kamienicy wykorzystanie sufitu napinanego DPS pozwoli ci przede wszystkim obniżyć sufit co jest niewątpliwie wartością dodana. MAsz dzięki temu nowe możliwości aranżacyjne. Jaki typ sufitu cie interesuje?
autor: WIelowieysky
26 lut 2016, 15:32
Forum: Ściany
Temat: Sufity napinane - designerskie wykończenie
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4908

Re: Sufity napinane - designerskie wykończenie

na jakim materiale pracuje ekipa od sufitów warszawa? Nie znam tej firmy a widze ze czasami sie pojawia, to jakiś odłam Altezy czy jak?
autor: WIelowieysky
26 sty 2016, 15:47
Forum: Dekoracja wnętrz
Temat: Bezpieczne meble dla dzieci
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 14245

Re: Bezpieczne meble dla dzieci

Spoko, psotkałem się juz z tym materiałem, jednak tylko przelotnie
autor: WIelowieysky
08 sty 2016, 11:18
Forum: Okna i drzwi
Temat: OKNOPLAST NA SPRZEDAŻ?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1399

Re: OKNOPLAST NA SPRZEDAŻ?

Ktoś się nie przyłożył, w sensie serio skontaktowałaś się marcinio z jakimś sprzedawcą zamiast napisać bezpośrednio do Oknoplastu? Mają stronę, mają sieć sprzedaży, mają wszystko co powinni mieć najwięksi gracze w branży stolarki otworowej a ty będzie pisać takie bzdury licząc, że nikt nie przejrzy ...
autor: WIelowieysky
12 maja 2013, 20:56
Forum: Dekoracja wnętrz
Temat: Okna energooszczędne z aerożelem
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 6721

Jeżeli rzeczywiście ma takie właściwości, to przecież można by ograniczyć liczbę komór w oknie i wypełnić je tym żelem. Wydaje mi się, że jest zbyt drogi, żeby go wprowadzić w całe okno, albo dopiero eksperymentują z takim patentem. Czy w ogóle jakiś producent zagraniczny robi z tym okna, czy oknopl...

Wyszukiwanie zaawansowane

Gotowe projekty domów