Znaleziono 23 wyniki

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: mariano-1991
18 paź 2019, 12:20
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Klimatyzator, który chłodzi i ogrzewa
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 937

Re: Klimatyzator, który chłodzi i ogrzewa

Ja sobie przed tym latem kupilem klime z mysla tez o jesieni i zimie.... Co prawda w lato mial co robic, ale teraz go wlaczam jako ogrzewacz no i osuszacz... wiadomo ze halasuje i bierze sporo pradu, ale zdecydowanie nie zaluje, na przyszly rok idealnie podejdzie na te upaly....
autor: mariano-1991
21 sie 2019, 6:20
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Klimatyzacja
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 10081

Re: Klimatyzacja

No ja wlasnie nie mialem innej mozliwosci wiec musialem kupic przenosniaka. Na klimator szkoda mi bylo nerwow bo to w ogole nie schladza powietrza... W mieszkaniu mam klime rotenso Orta O26W 26 kW troche bierze pradu za to jest bardzo cicha
autor: mariano-1991
12 sie 2019, 6:16
Forum: Instalacje grzewcze i ogrzewanie domu
Temat: podłogowe jest niezdrowe dla żylakowców
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 22464

Re: podłogowe jest niezdrowe dla żylakowców

Problem moze sie pojawic w zasadzie przy kazdym typie ogrzewania i raczej nie ma to zwiazku. Ktos wyzej wspomnial ze podlogowka ma zastosowanie tylko w lazience i w kuchni - ja akurat tak mam u siebie bo zalozylem maty grzewcze ale to chyba nie ma znaczenia bardziej trzeba kontrolowac u lekarza co s...
autor: mariano-1991
07 sie 2019, 6:15
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Klimatyzator, który chłodzi i ogrzewa
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 937

Re: Klimatyzator, który chłodzi i ogrzewa

Mam wlasnie taki klimatyzator w biurze, nie mamy zadnych grzejnikow a biuro dosyc spore tylko 2 jednostki wewnetrzne na scianach. Dobrze sie sprawdza, jeszcze nikt nigdy nie narzekal ze mu za zimno.... W mieszkaniu tez chcialem sobie zamontowac ale niestety nie mam pozwolenia od spoldzielni. Zostaly...
autor: mariano-1991
30 lip 2019, 6:14
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Montaż klimatyzacji
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 11825

Re: Montaż klimatyzacji

Tez bym i to baaaardzo chcial sobie zamontowac klime na scianie... Ale sasiedzi nie wyrazili zgody i kicha... Jak patrzylem prognozy pogody to w sumie wszedzie pokazywali ze ma grzac srogo wiec bylem zmuszony jednak kupic klime - skonczylo sie na przenosnej https://wentsystem.com/product-pol-2018-Kl...
autor: mariano-1991
10 lip 2019, 6:08
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Bezpieczne czyszczenie klimatyzatorów w domu
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 28309

Re: Bezpieczne czyszczenie klimatyzatorów w domu

No nie trzeba czyscic klimy 2 razy w roku tylko potem nie ma co czekac na gwarancje :D ja u siebie mam przenosna klime - Klimatyzator przenosny Fral wiec zupelnie inna sytuacja ale tez czasem musze wyjac filtr i zobaczyc czy cos jest nie tak ale generalnie nie musze nikogo wolac i mam spokoj
autor: mariano-1991
04 lip 2019, 6:22
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Klimatyzacja oraz wentylacja.
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 7155

Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

Co prawda to prawda... Teraz troche aura odpuscila :D :D ale co sie dzialo w czerwcu to nie trzeba przypominac :D :D dobrze ze kupilem na ten sezon klime https://wentsystem.com/product-pol-9813-Klimatyzator-przenosny-Fral-FAC09.html bo w tamtym roku dramaty juz przezywalem tak goraco jeszcze na 4 pi...
autor: mariano-1991
02 lip 2019, 6:16
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Jaki klimatyzator przenośny ? warto ?
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 51618

Re: Jaki klimatyzator przenośny ? warto ?

Mnie bylo stac tylko na przenosny, zreszta i tak nie mialbym pozwolenia na montaz splita w mieszkaniu. Znalazlem w necie ranking klimatyzatorow https://wentsystem.com/7-najlepszych-klimatyzatorow-przenosnych-na-lato-2019-blog-pol-1553502025.html i wybralem sobie Rotenso Orta - reklamowany jest jako ...
autor: mariano-1991
26 cze 2019, 6:33
Forum: Instalacje grzewcze i ogrzewanie domu
Temat: Elektryczne ogrzewanie podłogowe - czy może zastąpić tradycyjne piece / kaloryfery??
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 953

Re: Elektryczne ogrzewanie podłogowe - czy może zastąpić tradycyjne piece / kaloryfery??

Ja mam u siebie maty podłogowe warmteca i dają radę tylko trzeba je odpowiednio dobrać --> https://wentsystem.com/pol_m_Ogrzewanie ... -1507.html do malego mieszkania uwazam ze calkiem niezle sie nadaja ciekawa alternatywa
autor: mariano-1991
30 maja 2019, 6:10
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Podłączenie rekuperatora parter/ poddasze jak prawidłowo to zrobić
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 3297

Re: Podłączenie rekuperatora parter/ poddasze jak prawidłowo to zrobić

W moim przypadku to szczerze mowiac nie mialem zbyt duzej wiedzy na temat rekuperacji przed montazem u mnie w domu. Oczywiscie dowiadywalem sie m. in. tutaj na forum i czytalem o tym sporo, ale mialem raczej podstawowe informacje co i jak. Znajomy polecil mi firme ktora mu to zakladala Wentsystem fa...
autor: mariano-1991
29 maja 2019, 6:17
Forum: Dom inteligentny, dom bezpieczny
Temat: Automatyka domowa
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 5168

Re: Automatyka domowa

Raczej jestem sceptyczny co do tylu automatyzmow w mieszkaniu... sam korzystam tylko ze sterowania automatycznego klima na poddaszu, bo nie chce mi sie do niej latac z pilotem wiec tylko cyk telefon lacze sie przez wifi a z reszta rzeczy o ktorych piszecie na razie sie wstrzymuje...
autor: mariano-1991
29 maja 2019, 6:14
Forum: Instalacje grzewcze i ogrzewanie domu
Temat: Klimatyzator w mieszkaniu w bloku. Formalności i możliwości montażu
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1853

Re: Klimatyzator w mieszkaniu w bloku. Formalności i możliwości montażu

U mnie niestety nie dostalem pozwolenia na montaz klimy split w bloku... korzystam z klimy przenosnej blaupunkta https://wentsystem.com/product-pol-9636-Klimatyzator-przenosny-Blaupunkt-Moby-Blue-S-1111E.html - calkiem niezle daje rade.... konsultowalem sie w sprawie glosnosci bo to mnie najbardziej...
autor: mariano-1991
23 maja 2019, 6:15
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Klimatyzacja
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 10892

Re: Klimatyzacja

odnosnie biura to u mnie bylo troche trudniej, bo mialem same klopoty na poczatku... po pierwsze biuro jest dosyc spore, ale wciaz to jedno pomieszczenie wiec trzeba bylo dobrac mocne urzadzenie.... po drugie nie mialem mozliwosci zrobienia klimatyzacji split, bo to wynajmowane pomieszzczenia i zarz...
autor: mariano-1991
23 maja 2019, 6:13
Forum: Instalacje grzewcze i ogrzewanie domu
Temat: Wybór ogrzewania do 50m2 i poddasze
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1254

Re: Wybór ogrzewania do 50m2 i poddasze

Podlaczam sie pod to co kolega wyzej napisal odnosnie ogrzewania podlogowego. Ja u seibie mam zamontowane maty grzewcze https://wentsystem.com/product-pol-7242-Mata-grzejna-WARMTEC-DS2-30.html komfort jest nieporownywalny, mimo ze teraz jakiejs strasznej zimy nie bylo to te maty robily robote --> go...
autor: mariano-1991
21 maja 2019, 6:13
Forum: Wentylacja i klimatyzacja
Temat: Jaki klimatyzator wybrać do domu jednorodzinnego?
Odpowiedzi: 128
Odsłony: 164887

Re: Jaki klimatyzator wybrać do domu jednorodzinnego?

Ja u siebie w bloku mam klime na balkonie Klimatyzator przenośny Fral SuperCool FSC - teraz w weekend jak przygrzalo to ratowal skore a co dopiero bedzie latem jak przywali po 30 stopni...

Wyszukiwanie zaawansowane

Gotowe projekty domów