Znaleziono 59 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: Alutka35
18 wrz 2018, 16:24
Forum: Inne - najróżniejsze problemy, pytania ...
Temat: Jakie kursy warto zdać w dzisiejszych czasach
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 5058

Re: Jakie kursy warto zdać w dzisiejszych czasach

Jestem zdania ze w dzisiejszych czasach to zdecydowanie lepiej postawić na studia, podyplomowe, zamiast kursu/szkolenia. Bedzie to miało wyższa rangę, da wieksza wiedzę i troszkę doswiadczenia, bo tzreba bedzie odbyć praktykę..jakby nie było. Calkiem fajna szkoła, która ma wiele róznorodnych kierunk...
autor: Alutka35
31 lip 2018, 11:40
Forum: Pomieszczenia inne
Temat: Biuro w domu
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 24718

Re: Biuro w domu

zgadzam sie z przedmówcami. To Twoje biuro i w Twoim domu wiec Tobie musi sie tu dobrze pracowac i Ty musisz sie dobrze czuć. Warto jednak wprowadzić choć jakieś eleganckie elementy jak tu jeden z panów zaproponował parkiet i kominek...fajna sprawa. Moze jakiś stylowy fotel albo zastawa dla gości......
autor: Alutka35
22 maja 2018, 17:56
Forum: Ściany
Temat: Jak oszczędzać przy budowie domu?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 780

Jak oszczędzać przy budowie domu?

jak już sie buduje dom to zapewne na lata, jeśli nie na zawsze. Warto wiec zainwestowac i nie oszczędzać na jakosci produktów. Im lepsze, tym lepiej dla nas i dla samego domu. poza tym warto oszczędzic na innych kwestaich, choćby wykończeniu wnętrza. Nie zawsze trzeba nie wiadomo co, zeby było łądni...
autor: Alutka35
22 maja 2018, 17:49
Forum: Izolacje techniczne
Temat: Jak ogrzewać dom taniej i zdrowiej i jakich błędów unikać. Analiza kosztów
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 5791

Jak ogrzewać dom taniej i zdrowiej i jakich błędów unikać. Analiza kosztów

wszytsko to święta prawa. Najpierw podstawy zeby było cieplej i lepiej. Ale jak już te podstawy są, to warto pomyslec o jakimś oszczędnym rozwiazaniu, jak te proponowane przez eltrox.pl. Mają różnego rodzaju sposoby na odnawialne źródła energii. Panele słoneczne, fotowoltaniczne, solary, pompy ciepł...
autor: Alutka35
22 maja 2018, 17:41
Forum: Instalacje grzewcze i ogrzewanie domu
Temat: Montaż kolektorów słonecznych
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 361

Montaż kolektorów słonecznych

no własnie. Znajomi już dom postawili i polecali nam ze strony eltrox.pl panele właśnie. ale nie wspomnieli o regulatorach łądowania o których tu mowa. A to warto byloby powiedzieć zebyśmy mieli pewnosć co do kosztów i spsobów działania. Poczytałam teraz tu <!-- m --><a class="postlink" href="https:...
autor: Alutka35
22 maja 2018, 17:36
Forum: Inne - najróżniejsze problemy, pytania ...
Temat: panele fotowoltaniczne..?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 630

panele fotowoltaniczne..?

Planujemy z mezem budowę domu. jesteśmy an etapie wybierania projektu dpiro ale chcielibysmy wprowadzic jakieś z rozwiazań firmy eltrox.pl na energie odnawialną i tym samym oszczędnosc w naszym domu. Chcielibysmy wykorzystywać energię słonezną do ogrzewania wody czy też produkowania energii elektryc...
autor: Alutka35
15 kwie 2018, 9:18
Forum: Kuchnie
Temat: Cegła na ścianę
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 6834

Re: Cegła na ścianę

ja dotychczas miałam cegłę, ale teraz czas na zmiany i zamierzamy zdecydować sie na beton...brzmi dziwnie ale są tak fajne rozwiązania z surowym betonem na ścianach że...inspiracje znalażłam tuhttp://betonnadom.pl/lokalizacje/beton-warszawa cuda, a to "tylko" beton...
autor: Alutka35
18 mar 2018, 16:48
Forum: Aranżacje wnętrz
Temat: Jaki blat w kuchni?
Odpowiedzi: 99
Odsłony: 157755

Re: Jaki blat w kuchni?

ja plecam stronę na któej swego czasu co rusz szukalismy co jak zrobić, jakie mocowanie, co wybrać, jaki materac czy ogrzewanie najlepsze. Kazde pytanie znajdzie odpowiedz. Porady fachowców fajnie, ptrzejrzyscie io nie leją wody a odpowiadają na nasze wątpliwości. Wejdź sobie na https://news.wurth.p...
autor: Alutka35
18 mar 2018, 14:21
Forum: Pomieszczenia inne
Temat: Szafa do warsztatu
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 5156

Re: Szafa do warsztatu

szczerze, mąż kupił uyżywaną, wolał zainwestować w narzędzia dobrej firmy a mebel do przechowywania taniej. Dlatego zdecydował sie na nowe narzędzia, a stary mebel. I jest zadowolony, a nawet w swoim żywiole. Wciaz cos nowego przywozi kurier...- Elektronarzędzia, narzędzia pneumatyczne https://eshop...
autor: Alutka35
12 lut 2018, 18:14
Forum: Dekoracja wnętrz
Temat: Listwa przyblatowa - praktyczne i dekoracyjne wykończenie blatu kuchennego
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 131

Listwa przyblatowa - praktyczne i dekoracyjne wykończenie blatu kuchennego

ja większosc tego typui prac wykończeniowych załatwiłam takim klejem <!-- m --><a class="postlink" href="https://eshop.wurth.pl/Kategorie-produktow/Strukturalny-klej-cyjanoakrylowy/31113005090103.cyid/3111.cgid/pl/PL/PLN/">https://eshop.wurth.pl/Kategorie-produk ... pl/PL/PLN/</a><!-- m -->, to ok? ...
autor: Alutka35
12 lut 2018, 18:08
Forum: Łazienki
Temat: Syfon umywalkowy - wybór i montaż
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 136

Syfon umywalkowy - wybór i montaż

do czego można wykorzystać smar silikonowy? jeśli nie mogę odkrecic odpływu, mogę tym popryskać? <!-- m --><a class="postlink" href="https://eshop.wurth.pl/Kategorie-produktow/Smar-silikonowy/311130080605.cyid/3111.cgid/pl/PL/PLN/">https://eshop.wurth.pl/Kategorie-produk ... pl/PL/PLN/</a><!-- m -->...
autor: Alutka35
12 lut 2018, 18:00
Forum: Dachy
Temat: Budujemy komin systemowy. Jak to zrobić prawidłowo
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 351

Budujemy komin systemowy. Jak to zrobić prawidłowo

wszytsko fajnie, tylko ze ja tego i tak sama nie zrobię. Dam poczytać meżowi. ja jestem od tego ze patzreć czy nie spada z drabiny, czy czegoś nie zrobił nie tak i czy sobie krzywdy nie wyrządził...jestem na etapie poszukiwania dla niego wszelakich "sprzętów ochronnych", czy ta marka bedzi...
autor: Alutka35
12 lut 2018, 17:51
Forum: Instalacje elektryczne
Temat: Wyposażenie warsztatu
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 10067

Re: Wyposażenie warsztatu

Mój mąż buduje i zajmuje sie wykończeniami pzry budowie naszego domu ale często pomaga też innym . Chciałabym kupić na urodziny prezent, coś z narzędzi. Lubi to robić, pasjonuje sie tego typu zajeciami, ale co byłoby dobrym pomysłem? znalażłam cos takiego - https://eshop.wurth.pl/Kategorie-produktow...
autor: Alutka35
10 gru 2017, 12:54
Forum: Materiały budowlane - opinie
Temat: materiały budowlane
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 11440

Re: materiały budowlane

zgadzam sie. Sklep internetowy raczej nie bedzie ryzykował, ja tez mam dobre doświadczenia z producentem betonu zwiazane. http://betonnadom.pl/lokalizacje/beton-lublin, świetna jakosć materiałów a do tego rewelacyjna strona z wszelkimi niezbędnymi poradami na temat tego tworzywa...kalkulator, zastos...
autor: Alutka35
01 lis 2017, 9:52
Forum: Ściany
Temat: Fundament pod domek letniskowy
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1239

Fundament pod domek letniskowy

super ze są takie artykuły. Ja budując z meżem dom, mieliśmy wiele pytań, wątpliwosci i problemów. Polecono nam producenta betonu <!-- m --><a class="postlink" href="http://betonnadom.pl/zanim-kupisz/kalkulator-objetosci-betonu-betonu-fundament-strop-schody">http://betonnadom.pl/zanim-kupisz/kalku ....

Wyszukiwanie zaawansowane

Gotowe projekty domów