Poduszki ozdobne

Salon jest jednym z najważniejszych miejsc w mieszkaniu, to tutaj spędzamy większość czasu i przyjmujemy gości. Rady i opinie na temat urządzania salonu ? małego, dużego, z jadalnią lub bez.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

Panimon
Poduszki ozdobne

autor: Panimon » 20 lut 2013, 11:58

Sprzedam poduszki ozdobne.
100% bawełna, druk cyfrowy.
1.Bullterrier. Wymiary 53x37cm
2.Dzik. Wymiary 44x29cm

Zainteresowanych proszę o kontakt na maila - monpietras@gmail.com


Obrazek

Obrazek

MassiArmatura
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 66
Rejestracja: 05 gru 2012, 10:52
Kontaktowanie:
Re: Poduszki ozdobne

autor: MassiArmatura » 21 lut 2013, 20:12

Jeżeli możesz to wstaw zdjęcie takiej poduszki,jestem bardzo ciekawy tego jak się prezentują i w jakiej tonacji kolorystycznej w ogóle są.

MikolajZakrzewski
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 27 lut 2013, 23:43
Re: Poduszki ozdobne

autor: MikolajZakrzewski » 28 lut 2013, 9:54

Zobaczcie sobie tu jest dział z poduszkami najróżniejszymi.... http://mrjoy.pl/do/search;jsessionid=A0 ... bitem=true Niektóre są świetne! Co o nich myślicie? :)
A tu to są standardowe poduszki ale fajne, stąd mam! http://karnisz.net/do/cat/posciel/Posciele-koldry-koce

LuxControl
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 37
Rejestracja: 20 lut 2013, 11:29
Re: Poduszki ozdobne

autor: LuxControl » 01 mar 2013, 11:03

Całkiem ciekawe,jednak nie pasują do aranżacji mojego pokoju dziennego,mam juz duży narożni i lampę podłogową,więc na dzień dzisiejszy takie poduszki są mi zbędne,chociaż przyznaje- podobają mi się.

Majeczkat88
Początkujący
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: 22 kwie 2013, 9:19
Lokalizacja: Tychy
Re: Poduszki ozdobne

autor: Majeczkat88 » 20 maja 2013, 9:28

A co myślicie o takich kolorowych ozdobnych poduszkach do pokoju dzieciecego? Myślę, żę fajny był by taki gadzet. Akurat remontuje pokoj moich dwoch pociech :)
Obrazek

Mezoko_com
Aktywny
Aktywny
Posty: 259
Rejestracja: 05 cze 2012, 13:43
Re: Poduszki ozdobne

autor: Mezoko_com » 21 maja 2013, 11:38

Moim zdaniem takie poduszki ozdobne to fajna rzecz,stanowią o ciekawej dekoracji głównie w pokoju dziecięcym,jak te na powyższym zdjęciu. Gdzie można je kupić oraz ile kosztują?

Majeczkat88
Początkujący
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: 22 kwie 2013, 9:19
Lokalizacja: Tychy
Re: Poduszki ozdobne

autor: Majeczkat88 » 21 maja 2013, 11:49

Znalazłam je tutaj http://www.poduszki-okazjonalne.pl/
Kosztują co prawda ok 50zł z tego co widzę :/ ale można wpisac co sie chce na te poduszke, samemu podaje się dane np. imie dziecka datę urodzenia, wiec to lepsze niz te chińskie badziewie :/

MyLed
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 60
Rejestracja: 21 maja 2013, 19:45
Kontaktowanie:
Re: Poduszki ozdobne

autor: MyLed » 03 lip 2013, 14:55

Fajne te poduszki ozdobne,szczególnie do pokoju dziecięcego z misiami, bo do pokoju dziennego już gorzej,tam na pewno by, ich nie wstawił.

snowakowska
Początkujący
Początkujący
Posty: 27
Rejestracja: 24 lip 2013, 9:48
Lokalizacja: Kraków
Re: Poduszki ozdobne

autor: snowakowska » 24 lip 2013, 10:52

Eleganckie i stonowane, bardzo w moim guście. Do pokoju dziecięcego też by się nadawały, kto powiedział że jeśli pokój dziecinny to zaraz misie i plusze, trzeba przełamywać konwencje :)
rabatybudowlane.pl

mortor
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 98
Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:37
Re: Poduszki ozdobne

autor: mortor » 26 lip 2013, 14:22

Jak dla mnie rodem z Krupówki, ciężko je nazwać eleganckimi czy nawet praktycznymi, lepiej już zmienić po prostu poszewki

Euro-Zakupy
lubie spamować
Posty: 182
Rejestracja: 12 cze 2013, 15:34
Re: Poduszki ozdobne

autor: Euro-Zakupy » 05 sie 2013, 14:47

Poduszki ozdobne to bardzo fajna dekoracja do każdego pomieszczenia,pokoju- w głównie do salonu,tym bardziej jeżeli chcemy urządzić go w stylu retro. A kupić można je oczywiście w dobrych i godnych zaufania sklepach internetowych,to żaden problem.

miroo80
Początkujący
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2012, 9:17
Lokalizacja: Jarosław
Re: Poduszki ozdobne

autor: miroo80 » 13 sie 2013, 12:57

A np takie pastelowe poduszki jak tu? https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater fajnie wygladają w jasnych wnętrzach mam podobne w salonie na kremowej kanapie

WkladyKominkowe
Aktywny
Aktywny
Posty: 116
Rejestracja: 12 sie 2013, 18:22
Lokalizacja: Cesinów-Las 2
Kontaktowanie:
Re: Poduszki ozdobne

autor: WkladyKominkowe » 23 sie 2013, 16:01

Też ciekawe rozwiązanie,ale muszą pasować do całości wnętrza i ładnie się komponować. ze swojej strony polecam większą uwagę zwrócić na elegancki i stylowy kominek.

rozalia
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 377
Rejestracja: 03 paź 2013, 13:08
Re: Poduszki ozdobne

autor: rozalia » 20 lis 2013, 16:11

Jeżeli szukam takich ozdób, zaglądam zazwyczaj na darmowe ogłoszenia. Można tam znaleźć wiele inspirujących i niepowtarzalnych rzeczy.

sunshines
Początkujący
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 21 lis 2013, 23:02
Re: Poduszki ozdobne

autor: sunshines » 21 lis 2013, 23:04

A konkretnie poszewki.
Chciałabym zmienić coś w salonie i padło na poszewki na poduszki. Wypoczynek jest biały, sciany koloru kawy z mlekiem, komoda i stolik z ciemnego drewna, podłoga z jasnych paneli. Jak myslicie? Czy takie poszewki na poduszki będą pasowały? Pomóżcie bo nie mogę się zdecydować.


Wróć do „Salon / Pokój dzienny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Gotowe projekty domów