Ile za instalację elektryczną?

Domowe prace związane z prądem mogą być bardzo niebezpieczne. Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat instalacji elektrycznych począwszy, od wymiany kontaktu po podłączenie prądu.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

elpapiotr
Ile za instalację elektryczną?

autor: elpapiotr » 12 wrz 2008, 17:06

Witam.

Dobrze, milczę :cry: :oops:

I czekam.

Ale jak znowu bzdury napiszesz, odezwę się na pewno :D :D :D

TheArt
Początkujący
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: 10 wrz 2008, 14:30

autor: TheArt » 13 wrz 2008, 0:35

To by znaczylo ze juz nie odezwiesz sie wcale. Ciut watpliwe. Wiesz nic do ciebie nie mam, po prostu zyjmy w zgodzie.

jpsan
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 14 wrz 2008, 19:22

autor: jpsan » 14 wrz 2008, 20:36

Witam wszystkich kolegów po fachu na forum jestem tu nowy więc please o wyrozumiałość...Naczytałem się tu dziwnych rzeczy to może uda mi się wtrącić moje 3 grosze..

1.jestem elektrykiem od 20 lat z czego ostatnie 10 to praca na własny rachunek więc te parę metrów przewodu już położyłem hehe..cos tam liznałem w sumie
2.Ceny - proponuję najpierw sobie przypomnijcie jak zaczynaliście ile za tzw punkt brał hydraulik..a ile bierze teraz..spora podwyzka co???mój kolega za punkt bierze 150-170 zł a brał 80 zł.5 lat temu..(miasto 17 tyś mieszkańców) Bez urazy dla kolegi hydraulika ale wydaje mi sie że w pełni samodzielny elektryk musi posiadać sporo większą wiedzę techniczną...
3.Wykonuję zlecenia częściej dla różnego rodzaju przedsiębiorstw i muszę pracować z programem do kosztorysowania ( norma pro) .Ktos moze sprawdzal ile wzchodzi za punkt z kosztorysu?bo mnie wychodzi z materialem 120 zl..
4.Ceny zaniżają faktycznie samozwańcy jednak to jedna strona medalu....Ktos im podpisuje papiery prawda panowie?
5.Mój cennik na domki ( nie robię często bo to nie jest najlepszy zarobek w naszym zawodzie hehe)
-85 zł za tzw. punkt ( tez nie lubie tego dzielnia na punkty ale czasami sie nie da) z materiałem