Pytania dotyczące ponownego malowania sypialni
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Pytania dotyczące ponownego malowania sypialni
Witam wszystkich. Obecnie przygotowuję swój pokój i zauważyłem, że w pobliżu szczytu ścian w moim pokoju znajdują się odpryski farby? na ścianie i nie wiem jak się za to zabrać. Mam trochę proszku Sheetrock, który mógłbym wypełnić i przeszlifować, ale jest go dużo i zastanawiam się, czy pomalowanie go pomogłoby to zatuszować. Farba, której będę używać to Sherwin Williams Cashmere Low Lustre. Oglądałem kilka filmów o malowaniu pokoju, ale tak naprawdę nie widziałem czegoś takiego, a jestem początkujący, więc większość tych rzeczy jest dla mnie nowa. Wszelkie wskazówki dotyczące malowania będą również bardzo mile widziane. Dziękuję!
-
e-Rzecznik Śnieżka
- Superużytkownik

- Kontakt:
Re: Pytania dotyczące ponownego malowania sypialni
Szanowny Panie,
żeby uzyskać trwały i estetyczny efekt malowania, najpierw trzeba usunąć starą farbę w miejscach, gdzie ona odpryskuje. Warto pod tym kątem sprawdzić całą powierzchnię ściany i, jeśli problem występuje również na innych jej fragmentach, to rekomenduję całościowe przeszlifowanie podłoża drobnoziarnistym papierem ściernym. Następnie ścianę trzeba dokładnie odpylić. Kolejnym krokiem jest zagruntowanie podłoża cienką warstwą gruntu , który zwiąże kurz i inne zabrudzenia oraz zwiększy przyczepność. Ubytki rekomenduję uzupełnić lekką masą naprawczą, którą po wyschnięciu należy przeszlifować i ponownie zagruntować. Tak przygotowaną ścianę można następnie pomalować.