Sodowanie

Szukasz pomysłów na oryginalne rozwiązania lub masz nietypowe pytania dotyczące budowy albo wykończenia domu? Tu znajdziesz radę i podpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

robertkrajcarz
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 405
Rejestracja: 15 lut 2018, 11:13
Sodowanie

autor: robertkrajcarz » 14 sty 2019, 9:14

Cześć, co myślicie o sodowaniu w porównaniu do piaskowania i czy waszym zdaniem opłaca się w temat wchodzić zawodowo.

pawelszabla
Aktywny
Aktywny
Posty: 283
Rejestracja: 14 sie 2018, 8:08
Re: Sodowanie

autor: pawelszabla » 15 sty 2019, 13:17

Sporo hobbystów zleca renowację skomplikowanych mechanizmów, a piaskowaniem niestety nic nie zrobisz. Takiego dobrze płatnego zlecenia po prostu nie przyjmiesz. A sodowanie już taki potencjał posiada. Rozszerzyłem u siebie, bo jestem z zawodu malarzem, ale postanowiłem się pobawić. Zainwestowałem w https://www.sodablastsystems.pl/, jak wróciłem z robót u naszych zachodnich sąsiadów. Może nie jest lekko, ale jak już pierwsze zlecenie zrobisz to widać duże zalety sodowania i tej technologii. Dla mnie w Polsce zarobek rzędu 3000 złotych netto dziennie był niewyobrażalny, natomiast teraz takie zlecenia wpadają regularnie. Realizuję na cały kraj. Jakieś poświęcenie jest, ale oczyszczarka mobilna i w sumie najważniejszych rzeczy mnie nauczyli.

edward321
Aktywny
Aktywny
Posty: 112
Rejestracja: 28 maja 2015, 11:30
Re: Sodowanie

autor: edward321 » 05 sie 2020, 11:01

Zastąpiłem starej generacji piaskarkę tym rozwiązaniem amerykańskim i mam 3 razy więcej zleceń do ogarnięcia w tym samym czasie. Nie muszę nawet tak bardzo się przykładać, bo leci równomiernie czyściwo. Po prostu dbam o dokładność i robię cierpliwie. Maszyna niezawodna, podejrzewam, że zawód do emerytury. A zleceń masz cała masę. Warto porobić dla kilku klientów i wypisać sobie, co można robić. Oni ci też podpowiedzą, jak i co.
edo

ekosbc2018
Początkujący
Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 01 cze 2021, 14:45
Re: Sodowanie