Wentylacja w Łazience

Jeżeli Twoje rachunki za ogrzewanie są spore, masz pleśń w pokoju to może być spowodowane złą wentylacją w domu czy w mieszkaniu. Dowiedz się jak temu zaradzić i stworzyć zdrowy klimat w domu.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

froglin
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 10 sty 2022, 23:17
Wentylacja w Łazience

autor: froglin » 10 sty 2022, 23:31

Jestem nowy i przypuszczam że będę gadał głupoty bo wogóle nie znam się na takich rzeczach ale mam małą prośbę o pomoc.

W mieszkaniu w którym mieszkam jest wentylacja grawitacyjna, z tego co rozumiem to wentylacja elektryczna odpada ze względu na to że mam piecyk gazowy do ciepłej wody. (A i tak skończyło by się to pewnie remontem bo w miejscu w którym jest wentylator raczej nie ma nawet jak podłączyć kabli.)

Ostatnio zaczęło niestety pojawiać się trochę grzyba no i nie wiem teraz za bardzo jak z tym walczyć. Panowie moja łazienka to dosłownie korytarz. Kabina prysznicowa jest na drugim końcu, okno w łazience jest na tej samej ścianie co kabina i na tej samej ścianie jest też wentylacja (poza kabiną no ale to jest dystans dosłownie kilku cm).

Problem jest w tym że wentylacja prawie na 100% nie wyciąga powietrza tylko wprowadza, jakbym nie sprawdził to czuć że powietrze wlatuje a nie odwrotnie. W kuchni też jest kratka i zakładam że ona już odprowadza to powietrze bo jest podłączona do komina w bloku ale sam już nie wiem. (Tutaj pojawia się problem że w lecie podczas wysokich temperatur albo właśnie z tej kratki albo z pieca na węgiel wychodzi strasznie niemiły zapach ale to już inny problem(chyba)).

No i teraz nie wiem co z tym fantem zrobić. Boję się że bez remontu się nie uda no ale na remont nie stać, z kolei bardzo dobrze wiem że nie stać to mnie dopiero będzie jak od grzyba zaczną robić się problemy. Liczę tylko na to że moja wiedza jest taka płytka że Panowie z doświadczeniem coś poradzą zanim zaczne wyrywać sobię włosy.

Dziękuję z góry.

Interno
Superużytkownik