Wyrównywanie terenu na dużej działce - jak to zrobić, czy warto

Opinie techniczne budynków i budowli, odbiory robót w imieniu Inwestora, Doradztwo techniczne, Nadzory inwestorskie, optymalizacja kosztów budowy.
Augustowiak
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 09 sty 2022, 16:47
Wyrównywanie terenu na dużej działce - jak to zrobić, czy warto

autor: Augustowiak » 09 sty 2022, 18:29

Cześć wszystkim, jestem nowy na forum i nie mam absolutniej żadnej wiedzy na temat prac ziemnych itp dlatego uznałem że warto tutaj zapytać.

Kupiliśmy wspólnie z narzeczoną działkę 2830 m2, na działce mamy duży spadek w dół
Stąd moje pytanie
1.Jak można wyrównać teren ( czy warto przyjmować ziemię i niwelować dół)
2. Czy może lepiej po prostu poczekać na budowę domu i wszelką ziemią z prac przy budowie domu niwelować dół?
3. Na działce wczesniej aby nie marnować ziemi była sadzona kukurydza, co zrobić aby uporządkować teren ( zaorać, i potem przejechać bronami ?) jestem laikiem w temacie

Jeśli warto już teraz zacząć wyrównywać teren to jak najlepiej podejść do tego tematu ?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

W załączniku zdjęcia działki

Awatar użytkownika
Sławek12
Aktywny
Aktywny
Posty: 158
Rejestracja: 02 lis 2009, 17:03
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
Re: Wyrównywanie terenu na dużej działce - jak to zrobić, czy warto

autor: Sławek12 » 02 lut 2022, 10:14

Cześć.

1.Jak można wyrównać teren ( czy warto przyjmować ziemię i niwelować dół)
2. Czy może lepiej po prostu poczekać na budowę domu i wszelką ziemią z prac przy budowie domu niwelować dół?
3. Na działce wczesniej aby nie marnować ziemi była sadzona kukurydza, co zrobić aby uporządkować teren ( zaorać, i potem przejechać bronami ?) jestem laikiem w temacie

1. Najpierw pomyślcie, co chcecie wybudować na tej działce - patrz pkt. 2