Pilne! Wybór kotła gazowego - termet czy vaillant?

Dowiedz się wszystkiego o instalacjach gazowych, które zagwarantują Ci bezpieczne i przyjazne mieszkanie. Wybierz odpowiedni piec gazowy - funkcjonalny i praktyczny.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

Moonscape1991
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 24 wrz 2019, 10:33
Pilne! Wybór kotła gazowego - termet czy vaillant?

autor: Moonscape1991 » 24 wrz 2019, 10:41

Witam wszystkich, proszę o pomoc w wyborze kotła gazowego do domu jednorodzinnego. Fachowiec dał nam do wyboru dwa kotly
termet ecocondens silver
vaillant ecotec plus.
Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach. Ogrzewanie w domu jest tylko grzejnikowe.
Pozdrawiam serdecznie!

Konsultant Viessmann
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 25 paź 2015, 9:14
Re: Pilne! Wybór kotła gazowego - termet czy vaillant?

autor: Konsultant Viessmann » 24 wrz 2019, 11:02

Moonscape1991 pisze:Witam wszystkich, proszę o pomoc w wyborze kotła gazowego do domu jednorodzinnego. Fachowiec dał nam do wyboru dwa kotly
termet ecocondens silver
vaillant ecotec plus.
Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach. Ogrzewanie w domu jest tylko grzejnikowe.
Pozdrawiam serdecznie!


Witaj, a czy w grę wchodzą tylko te dwie marki, czy jesteś otwarty na inne?
Pytam, bo mamy nową linię kotłów gazowych z serii Vitodens.
Zobacz, co możemy zaproponować i skontaktuj się z naszym partnerem. Bezpłatnie i niezobowiązującą umów się na spotkanie i poznaj markę i produkty Viessmann :)
Zapraszam!

Rafał Cichocki
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 462
Rejestracja: 12 cze 2013, 12:25
Re: Pilne! Wybór kotła gazowego - termet czy vaillant?

autor: Rafał Cichocki » 08 paź 2019, 10:29

Moonscape1991 pisze:Witam wszystkich, proszę o pomoc w wyborze kotła gazowego do domu jednorodzinnego. Fachowiec dał nam do wyboru dwa kotly
termet ecocondens silver
vaillant ecotec plus.
Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach. Ogrzewanie w domu jest tylko grzejnikowe.
Pozdrawiam serdecznie!


Witam,