Budowa domu do 80m2 - działka 7ar

Dom jednorodzinny czy wielorodzinny z poddaszem użytkowym czy parterowy? Jaki projekt domu jednorodzinnego wybrać? Jak dostosować projekt gotowy do naszych potrzeb? Zapraszamy do wymiany uwag i spostrzeżeń oraz nurtujących problemów dotyczących projektów domów oraz do zamieszczania zdjęć z realizacji Waszych domów.
tentypmich
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 13 mar 2020, 11:01
Budowa domu do 80m2 - działka 7ar

autor: tentypmich » 13 mar 2020, 11:04

Cześć wszystkim!

Jestem zielony w temacie, posiadam działkę budowlaną 7ar, równą oraz uzbrojoną (gaz, kanalizacja, prąd przy działce).

Zastanawiam się nad budową domu, bo niestety, ale aktualne ceny mieszkań mnie przerażają, chociaż nadal wolałbym mieszkanie, ale za ładne 48m2 w bloku z wielkiej płyty ceny wahają się między 230-260 tyś zł - a to tylko nadal mała klitka.

Moje pytanie brzmi czy da radę wybudować dom pod klucz w cenie do 300 tyś zł podany poniżej w linku? Dom maksymalnie do 80m2 pow. użytkowej, bez garażu tylko z wiatą. Z tego co się dowiedziałem, to lepiej budować dom parterowy, bez poddasza.

Również rozumiem, że ciężko wycenić taką prace, ale chciałbym tak orientacyjnie poznać koszty, nie chce się porywać z motyką na słońce.

Projekt domu:

http://e-projekty.pl/projekt-domu-dom-p ... is-KRK1318

Avendsa
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 05 paź 2012, 20:24
Re: Budowa domu do 80m2 - działka 7ar

autor: Avendsa » 16 mar 2020, 10:51

Polecam kalkulator kosztów budowy https://kb.pl/budowa/
Wszystkie prace sobie wpisujesz po kolei i dostajesz wycenę.

majki34
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 31 mar 2020, 18:20
Re: Budowa domu do 80m2 - działka 7ar

autor: majki34 » 31 mar 2020, 20:07