Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

Szukasz pomysłów na oryginalne rozwiązania lub masz nietypowe pytania dotyczące budowy albo wykończenia domu? Tu znajdziesz radę i podpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

okazjewbanku
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 10 paź 2019, 17:20
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: okazjewbanku » 10 paź 2019, 22:38

[quote="rewo13"]Ja chyba także będę musiał wziąć kredyt hipoteczny. Bardzo się boje ale trzeba wreszcie zacząć żyć na swoim. Zawsze rozważam wszystkie ewnetualności dlatego zastanawiam się czy jak nie spłacę kredytu to mieszkanie przejmie wspólnota mieszkaniowa czy może bank? Wybaczcie, ale jestem kompletnym laikiem w temacie.[/quote]

Hej,
przed wzięciem kredytu zawsze warto dokładnie porównać jego parametry. Przy większych kwotach różnica może wynosić nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych.

netpozyczka24
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2019, 14:20
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: netpozyczka24 » 17 paź 2019, 11:56

Polecam sprawdzić np. pożyczki ratalne udzielane przez firmy pozabankowe na uproszczonych warunkach aplikacji.

lokomoloko
Początkujący
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: 08 lut 2019, 13:57
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: lokomoloko » 29 lis 2019, 17:53

Warto pamiętać w jakich sytuacjach możesz ubiegać się o zwrot prowizji bankowej.

lokomoloko
Początkujący
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: 08 lut 2019, 13:57
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: lokomoloko » 17 gru 2019, 17:47

W przypadku kredytu można bardzo łatwo uzyskać częściowy zwrot jego kosztów.

kitti32
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 45
Rejestracja: 10 kwie 2019, 11:58
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: kitti32 » 17 lut 2020, 9:33