Płytki w toalecie....

Łazienka w stylu nowoczesnym czy klasycznym? Jaką wybrać armaturę łazienkową i kolor płytek? Wanna czy prysznic? Jak zaaranżować małą łazienkę w bloku? Takie pytania zadaje sobie każdy, kto ma przed sobą wizję remontu łazienki.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

maximos76
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 15 lis 2019, 18:04
Płytki w toalecie....

autor: maximos76 » 15 lis 2019, 18:16

Witam jestem nowicjuszem w sprawach budowlanych :) Chciałbym wymienić płytki na nowe wiem tylko że jest bardzo dużo tynku sypie się dużo piachu. Chciałbym to skuć ale nie wiem czy ściany są równe ale przyjmijmy nie koniecznie co wtedy robić tynkować , wyrównać klejem do płytek nie równość ? Nadmieniam że nie wiem z czego ta ściana zrobiona stare budownictwo z lat 80-tych a chciałbym to zrobić niskim kosztem bo mieszkanie ma być w przyszłości pod wynajem. Proszę o radę..... :D

e-Rzecznik Śnieżka
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 25 maja 2012, 8:26
Kontaktowanie:
Re: Płytki w toalecie....

autor: e-Rzecznik Śnieżka » 08 gru 2019, 22:29

Szanowny Panie,
Jeżeli podłoże jest mało stabilne, to należy je dokładnie oczyścić i zagruntować gruntem głęboko penetrującym. Rekomenduję do tego wykorzystać grunt Śnieżka Acryl-Putz® GU 41. Dzięki swoim właściwościom GU 41 ustabilizuje podłoże i stworzy warstwę sczepną. Jeżeli nierówności nie są duże, to ich wyrównanie wysokiej jakości klejem elastycznym do płytek jest dobrym rozwiązaniem. Może Pan do tego również wykorzystać elastyczną zaprawę tynkarską. W przypadku większych nierówności rozważyłbym naklejenie na ściany zielonych płyt gipsowo-kartonowych.

Awatar użytkownika
MaCzeR
Aktywny
Aktywny
Posty: 130
Rejestracja: 14 sty 2019, 14:26
Re: Płytki w toalecie....

autor: MaCzeR » 13 gru 2019, 10:59