Mały dom

Koszt budowy domu lub remontu to często najważniejsza kwestia, decydująca o rozpoczęciu prac, wyborze technologii lub wykonawcy. W tym dziale uzyskasz odpowiedzi na pytania dotyczące realnych kosztów budowy, rady jak zaoszczędzić i jak budować z określonym budżetem.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

Franko44
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 23 sty 2019, 13:09
Mały dom

autor: Franko44 » 23 sty 2019, 13:18

Cześć, to mój pierwszy post tutaj, jestem zielonym inwestorem i mam dylemat z projektem. Może rozwiejecie moje wątpliwości. Nie mogę zdecydować się nad wyborem projektu. Domy z poddaszem użytkowym, oba w tej samej technologii. Pierwszy 69 m2 pow zabudowy czyli 3 pokoje +1 na dole, drugi dom 76 m2 pow. zabudowy 3 pokoje + 2 na dole ( dodatkowy gabinecik).
Nie ukrywam, że chodzi o koszty budowy. Różnica to 11m2 pow. całkowitej czyli rozchodzi się o ten gabinecik. Wstępne wyceny to dodatkowe 15-20 tys za ten pokoik do stanu deweloperskiego.

Czy miał ktoś podobne dylematy, warto brać większy dom dla rodziny 2+2 i dodatkowego kredytu ? :?

Ews-34
Początkujący
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: 03 kwie 2019, 14:21
Re: Mały dom

autor: Ews-34 » 20 maja 2019, 13:45

Budowa też jest fajną opcją, ale świetnie sprawdzają się też adaptacje już gotowych projektów, które pomogli nam zrealizować eksperci e domy. Różnorodność projektów w zakresie małych domków jest naprawdę spora, dlatego każdy może znaleźć coś dla siebie.

saratki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 53
Rejestracja: 11 cze 2018, 11:04
Re: Mały dom

autor: saratki » 21 lis 2019, 12:29