Kupno mieszkania, ocena materiałów

Zastanawiasz się z czego budować ściany? Chcesz wiedzieć jakie wykonać tynki? Szukasz pomysłu na ciekawe wykończenie elewacji? W tym dziale znajdziesz porady i inspiracje.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

jkd_1992
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 23 paź 2019, 20:50
Kupno mieszkania, ocena materiałów

autor: jkd_1992 » 24 paź 2019, 12:51

Cześć, jestem nowym użytkownikiem tego forum. Ostatnio śledzę tutaj tematy związane z materiałami wykorzystywanymi do budowy domu/bloków mieszkalnych i widziałem sporo opinii dotyczących wykorzystywania słabych jakościowo materiałów przez deweloperów :shock: Jako, że planuję teraz zakup mieszkania dostałem od dewelopera standard wykończenia a że za bardzo nie znam się na kwestiach budowlanych to chciałem Was prosić o pomoc i radę. Głównie zależy mi w nowym mieszkaniu na dobrej dźwiękoszczelności (nie chciałbym słyszeć kichnięcia sąsiada :lol: ), na drugim miejscu jest oczywiście kwestia trwałości wykorzystanych materiałów. W osiedlu na którym planuję zakup mieszkania wykorzystano żelbet monolityczny jako płytę fundamentową, stropy żelbet. Jeżeli chodzi o ściany to ściany konstrukcyjne zewnętrzne i wewnętrzne - murowane z bloczka silikatowego o grubości 24 cm oraz żelbetowe a ściany działowe wewnętrzne - murowane z betonu komórkowego o grubości 12 cm. Dach - strop ocieplony styropianem i membrana dachowa (nie wiem jakiej grubości). Elewacja ocieplona styropianem , miejscowo wełną mineralną (nie wiem jaka grubość). O co polecilibyście się dopytać w kwestiach materiałów budowlanych, na co zwrócić uwagę i przede wszystkim jak z dźwiękoszczelnością w budynkach o takim standardzie wykończenia (jak to się ma do bloków z wielkiej płyty, a jak do bloków z cegły).
Z góry dziękuję za wszystkie rady! :D

MarekKawka
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 25 paź 2019, 13:11
Re: Kupno mieszkania, ocena materiałów

autor: MarekKawka » 25 paź 2019, 15:31