Dobry doradca kredytowy - bezpłatna pomoc :)

Zakup mieszkania jest poważną inwestycją, często na długie lata. Dlatego dobrze jest sprawdzić, czy deweloper, od którego chcemy je kupić jest rzetelny, a budowane przez niego mieszkania ? funkcjonalne i dobrze wykonane. W tym dziale możesz poznać opinie na temat różnych deweloperów.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

AniaZ
Początkujący
Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: 20 gru 2011, 18:47
Lokalizacja: małopolska
Kontaktowanie:
Dobry doradca kredytowy - bezpłatna pomoc :)

autor: AniaZ » 10 wrz 2012, 19:42

Witam,
nazywam się Anna Cabaj i pracuję jako niezależny doradca kredytowy.
Moje usługi szczególnie polecamy wszystkim, którzy planują zaciągnięcie kredytu hipotecznego a także tym, którzy już mają zobowiązania a teraz myślą o ich konsolidacji lub refinansowaniu. Współpracujemy z ponad 20 bankami, dzięki czemu jestem w stanie przedstawić każdemu Klientowi odpowiednią ofertę kredytu uwzględniającą jego indywidualne potrzeby i możliwości. Moje usługi są całkowicie bezpłatne, ani ja nie pobieram prowizji ani Bank za moje pośrednictwo!! Pragnę zaznaczyć że niestety nie zajmuję się oddłużaniem.

Klientom gwarantuję bezpłatnie:
- sprawdzenie zdolności kredytowej
- pomoc podczas całego procesu kredytowego
- analizę ofert z wielu banków
- rekomendację najkorzystniejszego kredytu
- rzetelną informacja o całkowitych kosztach otrzymania i obsługi kredytu
- negocjacje indywidualnych warunków kredytu

kontakt: ania.zawadzka@vp.pl., tel: 668 627 269 lub 728 370 171

bodziu
Re: Dobry doradca kredytowy - bezpłatna pomoc :)

autor: bodziu » 13 lis 2013, 14:44

Uważajcie na doradców - nie każdy podchodzi na poważnie do swojej roboty. Nawet w znanych firmach niby rewelacyjny doradca, a nie znał ofert, które ja znałem. A wcale nie siedziałem cały dzień nad kredytami. W GTF wszystko było ok, przede wszystkim bardzo szybko załatwione formalności, no i niższy koszt kredytu, niż się spodziewałem.

Jans
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 384