Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

Szukasz pomysłów na oryginalne rozwiązania lub masz nietypowe pytania dotyczące budowy albo wykończenia domu? Tu znajdziesz radę i podpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

rewo13
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwie 2019, 7:56
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: rewo13 » 16 kwie 2019, 10:40

Ja chyba także będę musiał wziąć kredyt hipoteczny. Bardzo się boje ale trzeba wreszcie zacząć żyć na swoim. Zawsze rozważam wszystkie ewnetualności dlatego zastanawiam się czy jak nie spłacę kredytu to mieszkanie przejmie wspólnota mieszkaniowa czy może bank? Wybaczcie, ale jestem kompletnym laikiem w temacie.

DarkElf
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 311
Rejestracja: 06 lip 2016, 22:17
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: DarkElf » 18 kwie 2019, 18:22

Wydaje mi się że tych dwóch produktów nie ma co nawet porównywać.. Kompletnie różne rzeczy. Sam korzystałem z szybkiej pożyczki jakiś czas temu i szczerze mogę powiedzieć, że nie żałuję podjętej decyzji. Mam nadzieje, że również będziecie zadowoleni z efektu końcowego, a teraz skorzystacie z porady ;)

kolaaa
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 62
Rejestracja: 16 kwie 2016, 12:50
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: kolaaa » 23 maja 2019, 11:02

Na "Moje Chwilówki" są artykuły o pożyczkach i kredytach hipotecznych, można sobie porównać co lepsze, jakie są różnice. Wiadomo że kredyt gotówkowy będzie niższy niż hipoteczny, ale wszystko zależy jaką się ma zdolność kredytową jeszcze.

feretmarcin0
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 23 maja 2019, 11:28
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: feretmarcin0 » 23 maja 2019, 11:39

Lepszą wg. mnie opcją jest kredyt hipoteczny..

adamkrok
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 01 sie 2018, 16:39
Kontaktowanie:
Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny - różnice

autor: adamkrok » 11 cze 2019, 23:40