Wymiana drzwi czy pomalowanie?

Asortyment okien i drzwi jest tak duży, że wybór jest naprawdę trudny. Do tego montaż, konserwacja, czasem naprawy. Z tego działu możesz dowiedzieć się czym różnią się poszczególne typy i modele, jak wybrać odpowiednie okna i drzwi do Twojego domu i mieszkania, jak je prawidłowo osadzić, konserwować i co robić jeśli pojawią się jakieś problemy.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

Majestatyczny
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 09 lis 2017, 0:07
Wymiana drzwi czy pomalowanie?

autor: Majestatyczny » 09 lis 2017, 0:20

Witam

Nie znam się kompletnie na drzwiach i ogólnie budownictwie ale mam do Państwa pytanie
Posiadam takie drzwi (zdjęcie w linku) Drzwi te zaczęły opadać moim zdaniem wina zawiasów (zdjęcie w linku) Chciałbym zrobić remont w domu ponieważ mam zamiar zakupić białe meble zmienić panele na biało-szare i drzwi też muszę mieć takie aby pasowały do aranżacji. Ciężko mi sprecyzować pytanie ale mam nadzieje że ktoś się domyśli o co mi chodzi :) Czy pomalowanie drzwi i nie wiem montaż porządniejszych zawiasów ma sens? Futryny są bardzo cienkie i nie wiem czy nie lepiej będzie przekuć ścian aby zamontować szersze futryny? Boje się zaprosić "fachowca" bo jak wiadomo fachowiec zrobi jak mu na rękę... Bardzo proszę Państwa o pomoc bo nie mam mebli w tym momencie bo chce się uporać najpierw z drzwiami bo jestem po prostu w kropce.

patent.x
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 315
Rejestracja: 27 paź 2016, 19:55
Re: Wymiana drzwi czy pomalowanie?

autor: patent.x » 10 lis 2017, 0:10

Daj zdjęcie.Drzwi zewnętrzne, wewnętrzne?

mazwoj
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 954
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:55
Re: Wymiana drzwi czy pomalowanie?

autor: mazwoj » 11 lis 2017, 12:38