Wentylacja Grawitacyjna w Mieszkaniu

Jeżeli Twoje rachunki za ogrzewanie są spore, masz pleśń w pokoju to może być spowodowane złą wentylacją w domu czy w mieszkaniu. Dowiedz się jak temu zaradzić i stworzyć zdrowy klimat w domu.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

jacobsspgd
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 01 cze 2019, 8:20
Wentylacja Grawitacyjna w Mieszkaniu

autor: jacobsspgd » 01 cze 2019, 9:25

Witam jestem nowy na forum :) :twisted: Temat jest taki iż jestem zielony w temacie instalacji wentylacyjnej którą muszę wykonać ( od zera ) w moim mieszkaniu do remontu które dostałem z gminy . Na początku chciałbym załączyć opis kominiarski

'' Wykonanie wentylacji w kuchni bedzie mozliwe po dobudowaniu przewodu kominowego . przewod kominowy wykonac z materialu niepalnmego o srednicy min 150 mm , przewod na wysokosci strychu i dachu ocieplic i zabezpieczyc przed opadami atmosferycznymi , kratkę wentylacyjną niezamykaną zamontowac na wysokosci do 150 mm od sufitu do podlaczenia kratki zastosowac trojnik zadekowany od dołu ( nie montować kratki w suficie oraz nie stosowac kolanka ) . Nad dachem na wylocie zamontowac nasade kominową . Do projektowanej łazienki wykonać wentylację pośrednią z kuchni ''

'' do mieszkania wykonać nawiew z zewnatrz budynku w celu dostarczenia odpowiedniej ilosci powietrza dla prawidlowego funkcjonowania przewodow kominowych , w przypadku zastosowania w pomieszczeniach okien m drzwi , i innych zamkiniuec otworów zewnetrznych o duzej szczelnosci , uniemozliwiajacej infiltracjed powietrza zewnetrznego w ilosci niezbednej do potrzeb wentylacyjnych , nalezy przewidziec nawiewną wentylacje mechaniczną lub odpowiednie urzadzenie nawiewne , po wykonaniu podlaczenia konieczna ponowna kontrola kominiarska...

Czy ktoś mógłby jakąs wizualizację zrobić jak to ma mniej więcej wyglądać , jak rozgałęzić tę instalację jaki materiał :D

Tomasz_Brzeczkowski
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 24649
Rejestracja: 16 mar 2006, 13:07