Monitoring warsztatu

Rozwój technologii pozwala nam żyć łatwiej i bezpieczniej. Obecnie na rynku jest dostępnych wiele rozwiązań, które sprawiają, że nasz dom czy mieszkanie stanie się przytulny, komfortowy, elegancki i przede wszystkim praktyczny.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

qbej
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 22 lis 2017, 15:27
Monitoring warsztatu

autor: qbej » 22 lis 2017, 15:54

Witam, jestem całkowicie zielony w tych tematach dlatego zwracam się do was o pomoc w doborze sprzętu do monitorowania warsztatu.. ;)

Monitoring ten miałby składać się z 3 kamer (2 do głównego pomieszczenia, 1 na zaplecze):

Pierwsza przy wejściu - sam obraz, mogłaby być na ew. podczerwień (ale nie musi).
Druga po przeciwnej stronie - wystarczy sam obraz.

Trzecia zapleczowa - z dźwiękiem.

Ruch kamer nie jest wymagany, potrzebna widoczność ok. do 10m (główne pomieszczenie). miejsce oświetlone.
Co potrzebne to stały dostęp do podglądu ze wszystkich kamer przez internet oraz stałe rejestrowanie/zapisywanie tego w najlepiej jak największej ilości (przynajmniej tydzień).
Nie będzie problemu połączenia kamer skrętką.

Aktualnie nie ma tam internetu - jest możliwość pociągnięcia z biura.
No i tu zaczynają się schodki - co i jak teraz z tym wszystkim.. :?: :!:

Czyli jaki sprzęt, jak to połączyć - musi być ten sam producent czy to nie gra roli jakie kamery się połączy do monitoringu (chodzi o łatwy dostęp do podglądu/przełączania się miedzy kamerami).

Rejestrator - co i jak - czy to nie załatwia w.w. problemu różnych kamer ?

Zapisywanie - gdzie i jak składować się będą/mogą nagrania - czy możliwe jest np. wysyłanie gdzieś kopii w przypadku braku miejsca itp.

Sieć - jak z tematami przepustowości i ogólnie stworzenia sieci do tego.


Czy gdy pociągnie się internet z biura to podłącza się go do rejestratora, do którego podłącza się kamery ? czy trzeba jeszcze po drodze wsadzić jakiś router?