Panele imitujące beton, jakie wybrać?

Zastanawiasz się z czego budować ściany? Chcesz wiedzieć jakie wykonać tynki? Szukasz pomysłu na ciekawe wykończenie elewacji? W tym dziale znajdziesz porady i inspiracje.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

majkel88
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 11 mar 2019, 19:09
Panele imitujące beton, jakie wybrać?

autor: majkel88 » 11 mar 2019, 19:26

Dzień Dobry,
Chcę położyć w salonie panele imitujące beton (gipsowe, za telewizorem), po pomiarach wyszło mi że potrzebuję 10 paneli 80x50cm, których nie mogę znaleźć w internecie, objechałem dziś również popularne markety budowlane, również nic. Czy ktoś z forumowiczów może polecić firmę/sklep(w internecie), która wykonuje takie panele pod wymiar?
Żona suszy mi głowę, forum jest moją deską ratunku.
Pozdrawiam ;)

PS jestem laikiem, uznałem że panele gipsowe będą prostsze w montażu, jeśli błądzę poproszę o radę.

KOSBUD
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 55
Rejestracja: 23 lis 2016, 9:29
Re: Panele imitujące beton, jakie wybrać?

autor: KOSBUD » 20 mar 2019, 14:34

Dzień dobry,
polecam zastosowanie elastycznego betonu architektonicznego STONO [więcej informacji na stronie firmy Kosbud]
beton architektoniczny STONO Kosbud.jpg

Jest to elastyczna okładzina, która po przyklejeniu do ściany jest nie do odróżnienia od prawdziwego betonu. Mamy różne wymiary, ale jeżeli potrzeba to przycięcie płyt jest bardzo proste - wystarczą nożyczki albo nożyk.
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu ;)

karokier
Aktywny
Aktywny
Posty: 119
Rejestracja: 28 maja 2013, 8:44
Lokalizacja: Kraków-Balice
Re: Panele imitujące beton, jakie wybrać?

autor: karokier » 30 lip 2019, 5:50

Albo beton architektoniczny albo cegły klinkierowe w jakimś ciekawym formacie - na przykład Cassia Long albo Marono. Wygląda to bardzo oryginalnie we wnętrzu i jest też praktyczne - ściana jest po pierwsze niezniszczalna, a po drugie - super wygłuszona :)


Wróć do „Ściany elewacje fasady ”

Kto jest online