Witam jak zamawiac materialy budowlane cena

Ceny materiałów budowlanych zależą od różnych czynników i mogą się od siebie różnić. Jak znaleźć najlepsze połączenie jakości i ceny? Czy warto zastąpić dany materiał tańszym? To ważne pytania w czasie budowy i remontu. Odpowiedzi na nie znajdziesz w tym dziale.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

tomek0007
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 13 sty 2019, 20:50
Witam jak zamawiac materialy budowlane cena

autor: tomek0007 » 13 sty 2019, 21:24

witam pytam orientacyjnie bo zamierzam budowę na wiosne dom asp czy brac z jednej hurtowni calosc czy osobno np. dachwówka gdzie indziej pustaki w innej jak by było tansze jestem zielony w tym temacie proszę o porade pozdrawiam

TurboDymoMen
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2019, 12:29
Re: Witam jak zamawiac materialy budowlane cena

autor: TurboDymoMen » 13 sty 2019, 23:46

Powiem Ci tak. W jednej hurtowni tańsze jest to, a w drugiej to, dlatego pewnie będziesz musiał się nalatać i zainwestować sporo czasu jeżeli chciałbyś zaoszczędzić na budowie domu i zrobić go z dobrych materiałów :) . Na pewno drożej Cię wyjdzie kupowanie w jednej hurtowni, ale wtedy zaoszczędzisz sporo czasu, bo jeżeli Ci na nim zależy to pewnie kupisz wszystko w jednej. A jeżeli jednak zamiast się budować, będziesz chciał zaoszczędzić sobie kłopotów i kupić gotowy dom na świetnych warunkach polecam www.grupacdf.pl. I ja dzięki nim mam gdzie zamieszkać :)

tomek0007
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 13 sty 2019, 20:50
Re: Witam jak zamawiac materialy budowlane cena

autor: tomek0007 » 14 sty 2019, 11:58

hm z kupnem odpada mam już kupiona dzialke w MUCHARZU jezioro Mucharskiego z niej widać he no zależy ile bym mniej wydal na elementy budowlane

Majaja
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 338
Rejestracja: 17 kwie 2018, 13:00
Re: Witam jak zamawiac materialy budowlane cena

autor: Majaja » 21 lut 2019, 12:53