Re: Wymiana drzwi wejściowych w bloku
autor: Jan_Kalita » 29 gru 2016, 14:20
Dlatego ja wolę czasem poświęcić nawet godzinę dłużej, żeby poznać bardziej klienta. Zresztą, jak jestem w domu u klienta to nawet po wystroju można poznać z kim ma się do czynienia. Choć zdarzają się niespodzianki kiedy normalny klient okazuje się być skrytym roszczeniowym psychopatą - tego się nie uniknie.
Jedna rzecz się nie zmienia - klient powinien zostać poinformowany o wszystkich problemach/wariantach wynikających z wymiany stolarki, a w szczególności drzwi w bloku. Raz miałem sytuację, że klient wiedział, że musimy rozkuć trochę (po 3 cm na stronę) drzwi, aby móc nowe zamontować, ale wielkim zaskoczeniem dla niego było, że kafelki mu polecą i oczywiście ja powinienem go o tym poinformować. Pamiętajcie Panowie, że to co dla nas siedzących w branży jest oczywiste, to dla laików nie zawsze i czasem warto wspomnieć nawet o pier....