Kolejność prac na poddaszu.

Jeżeli chcesz zaadaptować swoje poddasze to koniecznie musisz znać wszystkie aspekty, z jakimi możesz się spotkać przy remoncie poddasza. Oprócz tego w tym dziale poznasz pomysły innych na aranżacje tego pomieszczenia.

Moderator: Redakcja e-dach.pl

Mario39999111
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2018, 14:36
Kolejność prac na poddaszu.

autor: Mario39999111 » 29 gru 2018, 20:05

Witam wszystkich forumowiczów. Stoję przed decyzją od czego zacząć prace na poddaszu, chciałem zacząć od docieplenia dachu wełną rockwool rockroll plus ale podobno nie można tego robić przed tynkami posadzkami i ściankami działowymi. Więc teraz nie wiem co robić. Moim zdaniem jeśli zabezpieczę wełnę folią paroizolacyjną to nie powinno się nic stać po za tym wełna jest zabezpieczona przed pochłanianiem wilgoci z otoczenia. Chciałbym w tej sprawie zasięgnąć opinii fachowców, ja jestem laikiem który robi wszystko w swoim zakresie.

Nein
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 02 sty 2019, 15:19
Re: Kolejność prac na poddaszu.

autor: Nein » 02 sty 2019, 15:21

na spokojnie mozesz to zrobic, pozatym welna nie wchlonie ci tego wszystkiego, wiem bo pracowalem z nia :P trzeba ja serio w wodzie trzymac zeby zaczela gnic

e-Rzecznik Śnieżka
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 25 maja 2012, 8:26
Kontaktowanie:
Re: Kolejność prac na poddaszu.

autor: e-Rzecznik Śnieżka » 29 sty 2019, 9:57

Szanowny Panie,
najlepiej kierować się tu zaleceniami producenta wełny. Generalnie może Pan przystąpić do prac wykończeniowych, o ile będzie zapewnione ogrzewanie poddasza oraz odpowiednia wentylacja. Proszę pamiętać o zastosowaniu odpowiednich materiałów. Do gruntowania płyt kartonowo-gipsowych rekomenduję grunt ACRYL-PUTZ® GU40, a do bezstaśmowego spoinowania elastyczną masę ACRYL-PUTZ® MS30. Masa dokładnie wypełni łączenia płyt, dzięki czemu nie będą powstawać pęknięcia

SpongeBob
Początkujący
Początkujący
Posty: 25