Brama garażowa jaką wybrać ?

Opinie techniczne budynków i budowli, odbiory robót w imieniu Inwestora, Doradztwo techniczne, Nadzory inwestorskie, optymalizacja kosztów budowy.
szmeraczka
Aktywny
Aktywny
Posty: 175
Rejestracja: 01 maja 2013, 17:28
Brama garażowa jaką wybrać ?

autor: szmeraczka » 29 sty 2019, 10:44

Witajcie, jestem nowicjuszem i zupełnie nie wiem jaką wybrać bramę garażową, jakiego producenta, na co zwrócić uwagę, jaki napęd? Czy możecie mi coś doradzić?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje które pomogą mi dokonać wyboru. Słyszeliśmy że firma Nice jest godna uwagi i nawet wypatrzyliśmy taką bramę https://www.nice.pl/produkty,16039/mode ... rzetloczen jak Wam się widzi ?

Sparkshine
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 02 lut 2019, 19:46
Re: Brama garażowa jaką wybrać ?

autor: Sparkshine » 02 lut 2019, 19:47

Siemanko Wszystkim

Monsterek
Początkujący
Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 30 kwie 2019, 17:55
Re: Brama garażowa jaką wybrać ?

autor: Monsterek » 30 kwie 2019, 18:13