Czy gotowe altanki są trwałe?

Czy jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami ogrodu z tarasem czy malutkiego balkonu musimy się zastanowić nad aranżacją tego miejsca i doborem roślin. Tutaj znajdziesz inspiracje, ciekawe pomysły i nietypowe rozwiązania związane z tym tematem.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

Awatar użytkownika
bob43
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 46
Rejestracja: 24 cze 2016, 12:45
Czy gotowe altanki są trwałe?

autor: bob43 » 10 sty 2018, 14:30

Nie mam doświadczenia w altankach, a w tym sezonie chciałbym taką mieć. Pytanie tylko ile lat może taka typowa altanka przetrwać bez większego remontu, konserwacji. Wygląd wyglądem, ale jeśli po 3 latach będzie strach pod tym siedzieć to trochę słabo. Czy po kilku latach wiatr nie zerwie dachu? Czy drewno w takich altankach jest odpowiednio zabezpieczone przed szkodnikami drewna? Tak na oko to trudno poznać, a sprzedawca i tak powie swoje.

janek437
Aktywny
Aktywny
Posty: 134
Rejestracja: 09 mar 2014, 7:01
Re: Czy gotowe altanki są trwałe?

autor: janek437 » 13 sty 2018, 23:22

Zerknij na ogrody Trawarica, oferują tez wykonanie elementów małej architektury ogrodowej zapewne trwalszej i bardziej estetycznej jak marketowski domki czy szopki. Moim zdaniem warto postawić na doświadczenie i jakość, by mieć później spokój

jacek956
Początkujący
Początkujący
Posty: 15
Rejestracja: 27 lis 2017, 9:48
Re: Czy gotowe altanki są trwałe?

autor: jacek956 » 15 sty 2018, 11:18

Na pewno trzeba co rok konserwować takie altanki.

tomstone
Początkujący
Początkujący
Posty: 20
Rejestracja: 29 lis 2017, 10:09
Re: Czy gotowe altanki są trwałe?

autor: tomstone » 16 sty 2018, 12:33

Z doświadczenia wiem, że gotowe altanki jak i pozostałe dekoracje do ogrodu w postaci ławek, grilla czy mebli- są trwałe pod warunkiem iż wykonają je profesjonaliści na których możesz polegać :)

menuet
Aktywny
Aktywny
Posty: 160
Rejestracja: 21 lis 2015, 17:21
Re: Czy gotowe altanki są trwałe?

autor: menuet » 31 sty 2018, 11:40