Oświetlenie domowego biura

Aranżacja wnętrz to także odpowiednie światło. Prawidłowe rozmieszczenie oświetlenia w pomieszczeniach mieszkalnych jest bardzo istotną kwestią. Sprawdź jakie oświetlenie będzie najlepsze do Twojego wnętrza.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

Fuser
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 19 cze 2015, 21:57
Oświetlenie domowego biura

autor: Fuser » 19 gru 2017, 12:17

Cześć,

właśnie się przeprowadziłem i mam problem z oświetleniem. Mieszkanie wschodnio-północne, strasznie ciemne a w dużym pokoju mam tylko jedną żarówkę (zdjęcie poglądowe w załączniku).

Zdecydowałem, że zamiast wymieniać żyrandol zainstaluję typowe oświetlenie biurowe bezpośrednio nad monitorami. Proszę o pomoc, szukam:

- rozwiązania budżetowego (500-700 złotych mam nadzieję wystarczy)
- nie mam wymagań co do odwzorowania barw (jestem księgowym)
- światło zimne, pobudzające do pracy, do wypoczynku mam osobny pokój, tutaj typowo praca
- dość mocne, nawet w dzień muszę doświetlać bo mieszkanie ciemne
- chciałbym uniknąć błędów kolegi, który zainstalował oświetlenie zgodnie z BHP i jego pracownice na znak protestu siedzą w okularach przeciwsłonecznych
- moje biurko ma 160cm szerokości

Z góry dzięki za wszystkie porady!
Załączniki
biurko.jpg

Melianka
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 23 sie 2018, 19:04
Re: oświetlenie domowego biura

autor: Melianka » 23 sie 2018, 19:41

jeżeli pracujesz dużo w domu to jak najbardziej. dobre oświetlenie to podstawa. Ja z racji tej, ze jestem architektem, pracuję bardzo rożnie, tak pracuję w firmie a raz w domu. Tak jak w domu jeszcze nie mam takiego super oświetlenia, tak w pracy mój szef zainwestował w swoich pracowników. A mianowicie zainwestował w bardzo dobrej jakości oświetlenie biurowe firmy Trilux https://www.trilux.com/pl/ . Nie dość, że dzięki technologii hcl wzrok nam się nie męczy- natężenie światła dopasowuje się do pogody oraz pory dnia. To jeszcze w dodatku mozna tym oświetleniem sterować ;)