O co pytać dewelopera??

Zakup mieszkania jest poważną inwestycją, często na długie lata. Dlatego dobrze jest sprawdzić, czy deweloper, od którego chcemy je kupić jest rzetelny, a budowane przez niego mieszkania ? funkcjonalne i dobrze wykonane. W tym dziale możesz poznać opinie na temat różnych deweloperów.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

martenk
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 10 cze 2018, 11:30
O co pytać dewelopera??

autor: martenk » 10 cze 2018, 11:39

Witam serdecznie, chciałbym prosić o pomoc szanownych użytkowników.
Razem z narzeczoną przymierzamy się do kupna domu od dewelopera. Wiadomo jak to deweloper ładnie opowiada o powstającym budynku. W najbliższy piątek mam spotkanie w sprawie domu i chciałbym wiedzieć o co pytać i na co zwracać uwagę. Jestem laikiem w tym temacie więc proszę o pomoc. Poniżej załączam informacje od dewelopera które zamieścił w ogłoszeniu.

Dom ma 102m2
Działka 580m2

Budynek dwukondygnacyjny:
parter- wiatrołap, korytarz, kuchnia, salon, pokój, łazienka, pomieszczenie gospodarcze oraz garaż.
piętro- trzy sypialnie i łazienka.

Dom wybudowany w technologii tradycyjnej.
Stolarka okienna PCV, drzwi wejściowe dopasowane do pozostałej stolarki, tynki wewnętrzne maszynowe - gipsowe, posadzki maszynowe (przygotowane pod okładziny).
Elewacja budynku z tynkiem strukturalnym wraz z ociepleniem.
Ogrzewanie gazowe z kotłem dwufunkcyjnym.
Działka w całości ogrodzona w części utwardzona kostką brukową (wejście do budynku i podjazd do garażu).
Budynek w trakcie budowy- przypuszczalny termin oddania budynków - styczeń 2019 roku.

Z góry dziękuję za pomoc!

Hanna0012
Aktywny
Aktywny
Posty: 130
Rejestracja: 05 kwie 2018, 21:23
Re: O co pytać dewelopera??

autor: Hanna0012 » 12 cze 2018, 13:49

Mogę wam powiedzieć ,że deweloper PCG nie mydli oczu kupującym. Fakt są tacy,którzy nawet starą ruderę sprzedadzą mówiąc ,że to nowa inwestycja. Ja osobiście pytałem o to skąd pozyskiwali materiały, jak długo było było budowane osiedle