Szkolenia dla firm

Praktyczne porady dotyczącego różnego rodzaju rozwiązań i konstrukcji. Pomysły na to, jak zbudować wiatę, wykonać wylewkę, jak zastosować drewno w łazience i wiele innych.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

DarkElf
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 311
Rejestracja: 06 lip 2016, 22:17
Re: Szkolenia dla firm

autor: DarkElf » 20 mar 2018, 20:48

A jakie szkolenia najbardziej Wam się podobają? Wolicie szkolenia indywidualne czy w grupie? Ja najbardziej lubię te, które zamawia nam szef w firmie :) Jestem programistą także ważny jest dla mnie rozwój i zdobywanie mojej wiedzy, bo dzięki temu możemy utrzymać się na rynku. Miesiąc temu skończyłem ze współpracownikami szkolenie z React-redux i mega mi się podobało, nareszcie coś ciekawego i interesującego :)

rozalia
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 708
Rejestracja: 03 paź 2013, 13:08
Re: Szkolenia dla firm

autor: rozalia » 21 mar 2018, 12:01

Szkolenia się przydają i są też potrzebne w firmach, dzięki nim można się rozwijać.

Maghda
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 52
Rejestracja: 23 wrz 2016, 9:48
Re: Szkolenia dla firm

autor: Maghda » 29 mar 2018, 22:14

Jestem zdania, że szkolić trzeba się przez całe życie. W taki sposób możemy dążyć do tego, by naprawdę osiągnąć sukces i być zadowolonym z tego co się robi. Na ten temat można się wiele dowiedzieć z bloga Jacka Wiśniowskiego, który wręcz zaraża swoim optymizmem i wiarą w to, że po sukces wystarczy dosłownie sięgnąć. Poruszane aspekty są niesamowicie przydatne zarówno na co dzień, jak i w życiu zawodowym.

Tomek320
Aktywny
Aktywny
Posty: 170
Rejestracja: 13 lip 2017, 14:44
Re: Szkolenia dla firm

autor: Tomek320 » 30 mar 2018, 11:10

Myślę, że warto inwestować w szkolenia dla pracowników. Moja firma od jakiegoś czasu współpracuje z INNpuls. Organizują bardzo fajne i ciekawe szkolenia z przydatnych zagadnień na obecnym rynku. Jeśli ktoś się interesuje możliwością szkoleń to polecam tą firmę.

agness9
Początkujący
Początkujący
Posty: 14