Uszczelnianie okien plastikowych

Właściwe uszczelnienie poszczególnych elementów konstrukcyjnych domu ma kolosalne znaczenie dla jego trwałości i późniejszych warunków mieszkania w domu. Właściwego zabezpieczenia wymagają też, np. tarasy. Zdarzają się również sytuacje, kiedy musimy użyć materiałów uszczelniających do napraw czy remontów. W tym dziale znajdziesz praktyczne porady na temat wszelkiego rodzaju uszczelnień.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

nat_nn
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 08 lis 2013, 12:52
Kontaktowanie:
Uszczelnianie okien plastikowych

autor: nat_nn » 08 lis 2013, 15:00

Na wstępie chciałam z góry przeprosić, jeśli podobny wątek już się pojawił, ale jestem nowicjuszką na tym forum. Mam pytanie, jak uszczelnić okna plastikowe, zawsze w nocy mam pozamykane wszystkie okna, ale nadal jest chłodno (chociaż kaloryfery mam odkręcone). Czy Ktoś wie jak temu zaradzić? Tylko proszę, nie pisać, żebym położyła na parapecie jakieś flaki ocieplane. Pozdrawiam

MTW
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 1738
Rejestracja: 12 gru 2008, 21:47
Lokalizacja: Orle
Kontaktowanie:
Re: Uszczelnianie okien plastikowych

autor: MTW » 16 lis 2013, 9:30

wymienić grzejnik na większy ?
dość często pojawia się wątek mam szczelne okna i grzyba na ścianie
czyli z doszczelnianiem nie przesadź
należy doprowadzić do kompromisu między nawiewem i utratą ciepła a pozbywaniem się wilgoci za pośrednictwem wentylacji.
pozdrawiam

ledoclus
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 09 lip 2015, 9:15
Re: Uszczelnianie okien plastikowych

autor: ledoclus » 09 lip 2015, 14:35

Sprawdź czy nie wieje po bokach okien. Jeżeli wieje Problemem może być brak izolacji. Tego rodzaju problem załatwi pianka izolacyjna wstrzyknięta między ramę a parapet, ścianę.

grzesiek998
Aktywny
Aktywny
Posty: 111
Rejestracja: 30 mar 2018, 7:22
Re: Uszczelnianie okien plastikowych

autor: grzesiek998 » 11 kwie 2018, 8:15