Kominek w domu , niskie pomieszczenie [FOTO]

Komin jest nieodłączną częścią systemu ogrzewania i wentylacji - odprowadza spaliny i dym wytwarzany przez domowy sprzęt. O tym jaki wybrać komin zależy od sposobu ogrzewania domu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się wszystkiego o systemach kominowych koniecznie wejdź do tego działu.

Moderator: Redakcja e-dach.pl

MarcBenson
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 63
Rejestracja: 18 kwie 2010, 9:39
Kominek w domu , niskie pomieszczenie [FOTO]

autor: MarcBenson » 21 sty 2014, 11:38

Witam serdecznie.
Czy istnieje możliwość montażu kominka w pomieszczeniu na piętrze domu 2,1m wysokość i niekoniecznie doprowadzenie rury do komina.

Za wszelką pomoc z góry bardzo dziękuję.......
Obrazek

tom7878
Aktywny
Aktywny
Posty: 165
Rejestracja: 18 lip 2013, 16:29
Re: Kominek w domu , niskie pomieszczenie [FOTO]

autor: tom7878 » 14 lip 2014, 19:35

Nie sądzę by niepodłączanie się do komina było dobrym pomysłem ale nie znam się za bardzo na montażu kominków więc mogę się mylić. Najlepiej zapytaj o to fachowca. My z żoną właśnie kończymy budowę domu i mamy zamiar zrobić w sypialni na piętrze kominek z wkładem Arysto z http://www.kupujetu.pl/ tylko, że u nas będzie podpięty bezpośrednio do komina a nie tak jak u ciebie...

Despero
Aktywny
Aktywny
Posty: 207
Rejestracja: 19 lut 2014, 1:18
Re: Kominek w domu , niskie pomieszczenie [FOTO]

autor: Despero » 18 lip 2014, 17:08

Chyba lepiej zrobisz jak podłączysz kominek pod komin. Ja chciałbym u nas w salonie miec kominek z takim wkałdem http://www.kupujetu.pl/3-arysto, ale mamy w planach podłączenie sie do komina. Może zadzwoń do jakiegoś fachowca.

animka
Aktywny
Aktywny
Posty: 264
Rejestracja: 09 gru 2013, 21:36
Lokalizacja: Kraków
Re: Kominek w domu , niskie pomieszczenie [FOTO]

autor: animka » 16 kwie 2018, 18:41