adaptacja budynku na pensjonat

Jak nie zginąć w gąszczu przepisów i co zrobić, by podejmowane przez nas prace były wykonane zgodnie z przepisami? Niedopełnienie przepisów prawa budowlanego może mieć bardzo poważne konsekwencje. Jeśli zastanawiasz się na jakie prace potrzebne jest pozwolenia na budowę, jak je uzyskać, jakie wymagania formalne trzeba spełnić ? tu znajdziesz pomoc.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

karolitos
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 31 paź 2015, 13:29
adaptacja budynku na pensjonat

autor: karolitos » 31 paź 2015, 13:50

Dzień dobry
mam na oku stary budynek a doklaniej stary poniemiecki koszarowiec z roku 1930 o powierzchni 700m2 parter , pietro i strych z dzialka o powierzchni 1500m .
iz jestem laikiem w prawie budowlanym prose o cierpliwość do moich pytan :)
jak zaczac cala procedure tzn czy musze wystapic o przekształcenie sposobu uzytkowania , wykonac projekt przebudowy , pozwolenie na budowe ?
jak to ugrysc od poczatku ?
dziekuje z gory za odpowiedzi i podpowiedzi

Awatar użytkownika
jacek22
Aktywny
Aktywny
Posty: 196
Rejestracja: 29 sie 2012, 10:24
Re: adaptacja budynku na pensjonat

autor: jacek22 » 05 lis 2015, 20:11

Jak nie masz pewności co do roboty i pozwoleń to lepiej zapytaj specjalistów w tym temacie. Na stronie http://www.frisomat.pl/pl masz sporo info, gdybyś potrzebował szybko pomocy to po prostu dzwoń. Oni ogarniają takie rzeczy. Pewnie jak się dogadasz to zrobią to dla Ciebie w dobrej cenie.

Andreas45
Aktywny
Aktywny
Posty: 180
Rejestracja: 11 lut 2016, 14:50
Re: adaptacja budynku na pensjonat

autor: Andreas45 » 08 kwie 2016, 22:21

Mój znajomy podjął się kiedyś podobnego tematu i prowadzi teraz taki mały dom weselny. Z tego co pamiętam to projektem takiej adaptacji zajmowała się dla niego pracowania projektowa Mieczysława Ciesielskiego z Wrocławia. Jeśli jesteś z okolic, to warto się z tym architektem skontaktować. Podobno działają kompleksowo i mają spore doświadczenie.

Andrzej Polanik
Początkujący