Ogrzewanie podłogowe w domu pasywnym -POMOCY!!!

Informacje na temat instalacji grzewczych, ogrzewania domu, kotłów CO. Dowiedz się jak ogrzać mieszkanie i jakie wybrać instalacje grzewcze aby rachunki nas nie zaskoczyły.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

Klavdia1991
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 23 mar 2018, 9:18
Ogrzewanie podłogowe w domu pasywnym -POMOCY!!!

autor: Klavdia1991 » 23 mar 2018, 9:51

Dzień dobry wszystkim!

Jestem tu nowa i nie znam się kompletnie na budownictwie, dlatego z góry przepraszam, za wszystkie głupoty, które napisze :)

PROBLEM:

Jakiś czas temu zdecydowałam się na budowę domu pasywnego. Nie był to od początku oczywiście mój pomysł, po prostu znalazłam firmę, która się zajmuję budową tego typu domów za rozsądną cenę. Takie rozwiązanie wydało mi się ciekawą opcją ponieważ przy domach pasywnych teoretycznie odchodzą nam koszta związanie z ogrzaniem budynku.

Budynek jest dobrze zaizolowany, posiada specjalne fundamenty, system rekuperacji, ogromne, nieotwieralne okna bla bla bla wystarczy, że odpalisz telewizor i będziesz w nim mieszkać i będzie ciepło. Na początku w to wierzyłam jednak ostatnio nabrałam wątpliwości... i tutaj popełniłam duży błąd...

Chciałam jakoś dodatkowo zabezpieczyć dom przed ewentualnymi mrozami i dodatkowo stworzyć system, który ogrzewałby dom "niepasywnie". Tutaj idealnym rozwiązaniem wydawało się ogrzewanie podłogowe jednak zrobiłam głupotę i zamiast zrobić ogrzewanie podłogowe elektryczne (maty grzewcze itd...) postanowiłam zrobić "rurki" pod ogrzewanie wodne. Instalacja jest bardzo dobrze zrobiona ale nie mam teraz pojęcia czym mam ogrzewać tą wodę!!!