Budowa ogrodzenia z pustaka łupanego(zalewanie elementów)

Wybór rodzajów ogrodzeń jest bardzo duży. Tu znajdziesz informacje i opinie o rodzajach ogrodzeń, a także praktyczne porady na temat tego jak samodzielnie wykonać ogrodzenie i jakie materiały wybrać.
marcin25253
Budowa ogrodzenia z pustaka łupanego(zalewanie elementów)

autor: marcin25253 » 24 mar 2015, 15:27

Cześć razem z żona zdecydowaliśmy się na ogrodzenie z pustaka łupanego po zalaniu fundamentów zabrałem się do murowania i zalewam za pomocą betoniarki każdą warstwę z osobna.Wczoraj od znajomego budowlańca dowiedziałem się,że powinienem łączyć kształtki i na sam koniec po wymurowaniu całości ogrodzenia zalać betonem z gruszki,więc chciałbym was zapytać o radę ponieważ jestem informatykiem i nie jestem tak biegły w budowlance czy rzeczywiście jest to szybsza opcja?

prezes kr
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 05 wrz 2016, 19:55
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:
Re: Budowa ogrodzenia z pustaka łupanego(zalewanie elementów)

autor: prezes kr » 05 wrz 2016, 20:27

Opcja może szybsza ale skoro nie masz biegłości w budowie ogrodzenia mozesz sobie zalewać każdą warstwę z osobna kontrolując poziom na bieżąco, nie zapomnij tylko o drutach stalowych ;)
Zapraszam również na naszą strone http://www.ogrodzenia-krakow.com
prezentujemy wybrane realizacje tego typu ogrodzeń, natomiast w internecie znajdziesz dużo filmów instruktażowych pomocnych w budowie ogrodzenia.

Awatar użytkownika
jutrov
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 14 wrz 2016, 18:43
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:
Re: Budowa ogrodzenia z pustaka łupanego(zalewanie elementów)

autor: jutrov » 19 wrz 2016, 22:03

Ogrodzenia panelowe to sposób na zabezpieczenie fabryki, magazynu, stadionu, szkoły czy obiektu sportowego, a także innych obiektów użyteczności publicznej. Często stosowane są również na posesjach prywatnych.
W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie ... chodzi o to , by nauczyć się tańczyć w deszczu.