"Rentap" Zakład Tapicerski Władysław Osiński

Wybór wykonawcy często decyduje o tym, czy budowa lub remont domu będzie miłym wspomnieniem, czy trudnym przeżyciem, a dom - wymarzonym miejscem do mieszkania czy katalogiem błędów. Jak wybrać dobrego, rzetelnego wykonawcę? Tu możesz polecić sprawdzone ekipy i poznać opinie o wykonawcach, których zamierzasz zatrudnić.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

Redakcja
Redakcja
Posty: 5433
Rejestracja: 02 cze 2003, 8:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
"Rentap" Zakład Tapicerski Władysław Osiński

autor: Redakcja » 11 lis 2014, 16:04

Redakcja

Małgorzata6244
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 11 lis 2014, 16:00
"Rentap" Zakład Tapicerski Władysław Osiński

autor: Małgorzata6244 » 11 lis 2014, 16:04

Chciałabym wyrazić swoją opinię o firmie RENTAP, z którą niestety miałam ostatnio do czynienia, a konkretnie z jej właścicielem panem Władysławem Osińskim. Na stronie internetowej przeczytałam, że zakład usług tapicerskich wykonuje usługi na najwyższym poziomie oraz ma indywidualne podejście do klienta. Niestety rzeczywistość okazała się w tym przypadku zupełnie inna. I tak faktycznie pan Osiński przyjechał do mnie do domu z wzornikiem tkanin tapicerskich, dokonał oględzin mebla, ustalił termin jego zabrania do zakładu oraz orientacyjny termin wykonania usługi (2 -3 dni). Zgodnie z umową zabrał mebel w dniu 05.11.br. (wprawdzie 1 dzień po umówionym terminie, ale to nie stanowiło dla mnie problemu). Niestety, w trakcie tej wizyty miałam ważną rozmowę telefoniczną i nie mogłam Panu Osińskiemu wytłumaczyć pewnej kwestii dotyczącej wykonania usługi (co sygnalizowałam wcześniej podczas Jego pierwszej wizyty). W związku z tym w dniu 05.11. zadzwoniłam do zakładu w celu sprecyzowania moich oczekiwań. Pan Osiński okazał się bardzo trudnym rozmówcą i moją prośbę o wykonanie szwu na jednym z elementów kanapy w innym miejscu, niż to poprzednio zostało zrobione skwitował komentarzem, iż element ten został wykonany "zgodnie ze sztuką tapicerską"i on kompletnie ni e rozumie, o co mi chodzi, a w ogóle to on stosuje zamki zamiast szwów ( podczas poprzedniej wizyty w ogóle o tym nie wspomniał, pomimo, ze widział mebel). Wobec takiej Jego reakcji dalsza rozmowa okazała się bardzo trudna, gdyż tapicer w ogóle nie słuchał moich dalszych wyjaśnień, a następnie oświadczył, że Go obraziłam i mówiąc coś w rodzaju "ja nie będę z panią dalej rozmawiał", po prostu się rozłączył. W tej sytuacji uznałam ,że kolejna rozmowa telefoniczna z tym panem nie ma sensu ( w ogóle nie wiem, czy odebrałby telefon), postanowiłam zaryzykować i zaczekać na tak zwany bieg wypadków, czyli odbiór mebla po renowacji. Przyznam ,że byłam bardzo zdenerwowana, gdyż nie spotkałam się z taką impertynencją ze strony jakiegokolwiek usługodawcy, z którym miałam do tej .pory do czynienia. I oto zgodnie z umową pan Osiński w dniu 07.11 br. dostarczył kanapę po wykonaniu usługi tapicerskiej. Początkowo nie zamierzałam z tym panem doprowadzać do jakiejkolwiek konfrontacji odnośnie Jego niestosownego zachowania podczas rozmowy telefonicznej,aby oszczędzić sobie niepotrzebnego stresu, ale w trakcie wnoszenia mebla na piętro ( mieszkam w dwupiętrowym szereregowcu) rzemieślnik zamruczał pod nosem coś w rodzaju" jakby to wnieść ,żeby nie uszkodzić", powiedziałam uprzejmie " proszę tylko uważać na szyby"(chodziło o szklane szyby, które są u mnie zamiast tradycyjnych tralek przy schodach), po czym poszłam za tym panem do pokoju, w którym stała nieszczęsna kanapa i niestety nie mogłam nie zareagować na na Jego kąśliwą uwagę na temat sposobu ułożenia poduszek na kanapie. Powiedziałam temu panu,że zachował się niekulturalnie i starałam się mu spokojnie wyjaśnić to, co nie udało mi się podczas rozmowy telefonicznej. Niestety pan Osiński nawet nie starał się wysłuchać moich rzeczowych argumentów, a na moje pytanie dlaczego do czerwonej tkaniny obiciowej wszył czarne zamki, warknął, że "trzeba mi było powiedzieć,że nie mogą być"(uważam, że to ten pan powinien mnie poinformować wcześniej, chociażby podczas rozmowy telefonicznej, którą tak niegrzecznie zakończył, że nie ma zamków w kolorze tkaniny obiciowej i zapytać, czy mogą być ciemnobrązowe-prawdopodobnie wówczas zrezygnowałabym z usługi). Następnie pan Osiński zażądał zapłaty umówionej wcześniej kwoty, a po wręczeniu pieniędzy bardzo szybko opuścił mój dom, wykrzykując po drodze "pani jest zwykłą świnią". Byłam w takim szoku, że dopiero po pewnym czasie uświadomiłam sobie, że ten pan nie wystawił mi żadnego rachunku, ani też nie dał pokwitowania, że otrzymał zapłatę. I może kogoś zdziwić fakt, że tak obszernie opisałam ten bulwersujący przypadek (i być może to ja miałam wyjątkowego pecha w kontaktach z tym panem), ale liczę na to,że ktoś przeczyta moją opinię o tej firmie i dzięki temu uniknie podobnych przykrości z tym panem.

Franek74
Aktywny
Aktywny
Posty: 101
Rejestracja: 02 lis 2017, 22:07
Re:

autor: Franek74 » 28 lut 2018, 23:03

Mój zakład tapicerski zaopatruje się w gąbki tapicerskie i piankę poliuretanową u www.jag.pl. Produkty te doskonale sprawdzają się przy produkcji nowych i renowacji starych mebli tapicerowanych.Biznes jak najbardziej opłacalny.

Njekie92
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 10 kwie 2018, 10:33
Re:

autor: Njekie92 » 10 kwie 2018, 10:36

Mój zakład zaś korzysta z usług http://www.tapicerskie.com.pl/ jest to hurtownia ale ceny mają dobre więc wychodzę na swoim.


Wróć do „Porozmawiajmy o wykonawcach”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Gotowe projekty domów