System czujników: p.poż, gazu, czadu, włamania

Rozwój technologii pozwala nam żyć łatwiej i bezpieczniej. Obecnie na rynku jest dostępnych wiele rozwiązań, które sprawiają, że nasz dom czy mieszkanie stanie się przytulny, komfortowy, elegancki i przede wszystkim praktyczny.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

dabos
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 23 lut 2017, 9:35
System czujników: p.poż, gazu, czadu, włamania

autor: dabos » 23 lut 2017, 9:54

ponieważ jestem kompletnym laikiem proszę o pomoc w wyborze systemu alarmowego.

wyobrażam sobie to tak że będzie jedna centralka do której będą podłączone wszystkie czujniki.

dom:
parter: salon, kuchnia, toaleta, korytarz
I piętro: 4 sypialnie, korytarz
poddasze
ogród z osobnym budynkiem na rowery i narzędzia

chciał bym mieć ok:
parter: czujki 1x gazu, 3x p.poż
I piętro: 1x gaz, 5x p.poż
poddasze: 1x gaz, 1x czad, 1x p.poż

Chciał bym móc kupować osobno elementy systemu i dołączania ich już działającego systemu.

Ponadto ewentualnie system antywłamaniowy działający razem w systemie z powyższymi czujkami.
Musiał by on zawierać 4 strefy (1 strefa - 1 piętro) + dodatkowo osobny budynek na ogrodzie (schowek na narzędzia i rowery).

Zależy mi na systemie bezprzewodowym, i możliwie tanim.

Mariopo
Aktywny
Aktywny
Posty: 183
Rejestracja: 08 lis 2016, 9:58
Re: system czujników: p.poż, gazu, czadu, włamania

autor: Mariopo » 31 maja 2017, 11:47

Urządzenia smart home oferują takie rozwiązania, dobre są z marki broad link. Ja mam u siebie czujnik gazu i czadu, wysyła nawet informacje przez aplikację na smartfona gdy jest alarm. Stąd można tego typu inteligentne urządzenia kupić smarthome24.pl

staskl
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 31 maja 2017, 11:36
Re: system czujników: p.poż, gazu, czadu, włamania

autor: staskl » 31 maja 2017, 12:33

Czy taki system nie jest drogi?

Mariopo
Aktywny
Aktywny
Posty: 183
Rejestracja: 08 lis 2016, 9:58
Re: system czujników: p.poż, gazu, czadu, włamania