Re: Gromgaz. FHU
autor: Iw_64 » 20 sie 2017, 16:55
W dniu 18.08.2017 miałam umówioną kilka dni wcześniej wizytę serwisu do piecyka gazowego między godziną 16 a 18 (w Krakowie). O 17:55 mąż zadzwonił do serwisu z pytaniem, kiedy możemy spodziewać się przyjścia fachowca. Jakaś pani odpowiedziała, że powinien niedługo przyjść. O godzinie 21 odezwał się łaskawie jakiś pan (chyba „fachowiec”), który oświadczył, że nie mógł wcześniej przyjść, bo miał awarię, czy coś w tym rodzaju. Nie muszę dodawać, że byliśmy delikatnie mówiąc zdenerwowani, gdyż zdezorganizowano nam pół dnia i nie wykonano zamówionej usługi. I tutaj moje pytanie: czy nie wypadałoby zawiadomić klientów wcześniej o wystąpieniu awarii i zaproponowaniu jakiegoś rozwiązania? Jesteśmy bardzo niezadowoleni i nie możemy polecić firmy, która tak lekceważy klientów.