wilgoć?? pytanie

Wilgoć w domu to trudny, ale często spotykany przypadek, szczególnie w starszych budynkach. Jak się jej pozbyć? Co zrobić by mieszkać w suchym, zdrowym domu? Jakie są sposoby osuszania budynków i murów? W tym dziale znajdziesz podpowiedzi co robić, by pozbyć się wilgoci i jej skutków.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

olek88x
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 13 maja 2017, 16:20
wilgoć?? pytanie

autor: olek88x » 13 maja 2017, 16:57

Witam wszystkich, jestem tutaj na forum nowy, znalazłem się tutaj bo wujek Google niestety nie odpowiedział mi na moje pytanie, może ktoś z Was pomoże - z góry od razu dziękuję!
Do rzeczy - od jakiegoś czasu na ścianach ( głównie na wewnętrznych pomiędzy pokojami) pojawiają ni się linie ( wilgoć? ) w załączniku zdjęcia. Co ciekawe w każdym pokoju pasy te są na bardzo zbliżonej wysokości od podłogi, i są one wszędzie " proste ". Pytanie od czego takie coś się pojawia? Na budownictwie nie znam się kompletnie - moja pierwsza myśl, że pojawia się to na połączeniach, proszę o pomoc w identyfikacji problemu i wsparciu co mogę w tej sprawie zrobićObrazekObrazekObrazek

Ps. Mieszkam w nowym budownictwie - blok ma 6 lat.

Jeszcze raz dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Tomasz_Brzeczkowski
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 24649
Rejestracja: 16 mar 2006, 13:07
Lokalizacja: Warszawa
Re: wilgoć?? pytanie

autor: Tomasz_Brzeczkowski » 13 maja 2017, 18:31

Skoro ściany wewnętrzne, to może rurka z zimną wodą ?
HVAC - najtańszy komfort.

MTW
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 1738
Rejestracja: 12 gru 2008, 21:47
Lokalizacja: Orle
Kontaktowanie:
Re: wilgoć?? pytanie

autor: MTW » 17 maja 2017, 6:50

olek88x pisze:Witam wszystkich, jestem tutaj na forum nowy, znalazłem się tutaj bo wujek Google niestety nie odpowiedział mi na moje pytanie, może ktoś z Was pomoże - z góry od razu dziękuję!